پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252139 تاریخ : 1395/10/01-06:17:53
,10031,
کاهش 40 درصدی ابتلا به سرطان با تغذیه سالم

کاهش 40 درصدی ابتلا به سرطان با تغذیه سالم

مدیر کمپین «1،2،3 غذای سالم» گفت: با پیشگیری و تغذیه سالم، می‌توان تا 50 درصد از بیماری‌های قلبی و عروقی، 30 تا 40 درصد از سرطان‌ها و 80 درصد از دیابت جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سلامت کمپین « 1،2،3 غذای سالم » با عنوان بسیج ملی  تغذیه سالم  به جهت فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه اصلاح الگوی غذایی و کاهش مصرف قند، نمک و چربی که مهم‌ترین عوامل سرطان، دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی است از 29 آذر آغاز شده و تا 15 دی ماه در سراسر کشور ادامه دارد.

در این طرح، مراکز خدمات جامع سلامت با حضور بیش از 800 کارشناس تغذیه در سراسر کشور آماده خدمات مشاوره رایگان به عموم مردم هستند.

در مدارس و مراکز آموزش و پرورش نیز جلسات آموزشی برای مربیان ، اولیاء و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

همچنین در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور جشنواره غذای سالم به همت کارشناسان تغذیه در معاونت بهداشتی این دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

اداره کل سلامت شهرداری نیز با آموزش و اطلاع رسانی در سطح شهرها با انجام اموری همچون آموزش از طریق فرهنگسراها و خانه‌های سلامت، راه‌اندازی اتوبوس‌های تغذیه سالم و نصب پیام‌های های تغذیه سالم در شهر ها در این بسیج ملی مشارکت می‌کند.

به گفته زهرا عبدالهی که مدیریت این کمپین را بر عهده دارد با پیشگیری و تغذیه سالم که هدف این طرح است می‌توان تا 50 درصد از بیماری‌های قلبی وعروقی، 30 تا 40 درصد از سرطان‌ها و 80 درصد از دیابت‌ها جلوگیری کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران