پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465213 تاریخ : 1398/03/02-10:35:00
,11,
کانتینر، متعلق به یک شرکت چینی است

درپی برخی ادعاها درباره کانتینر متعلق به رژیم صهیونیستی

کانتینر، متعلق به یک شرکت چینی است

شرکت راه آهن: تسهیل کننده سیر قطار‌های باری هستیم و پس از صدور مجوزهای لازم، نسبت به انتقال کالا‌های وارداتی اقدام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خطوط ریلی کشور، تسهیل کننده سیر قطارهای باری است و پس از صدور مجوز توسط سازمان های نظارتی و تایید گمرک،? نسبت به انتقال کالاهای وارداتی به مقصد اقدام می کند.

شهرام جعفری در واکنش به تصویری ادعایی از یک دستگاه کانتینر متعلق به رژیم صهیونیستی در خطوط ریلی ایران گفت: در فضای حمل و نقل بین الملل یکی از ابزار‌های به روز کانتینر است و اکثر خطوط کشتیرانی در دنیا از جمله خط کشتیرانی مذبور دارای کانتینر هستند، اما شرکت‌هایی با نام NVOCC نیز وجود دارند که حرفه آن‌ها صرفا تامین و در اختیار گذاشتن کانتینر و اخذ کرایه آن از صاحبان بار است. 
مدیرکل بازرگانی خارجی شرکت راه آهن ادامه داد: شرکت یادشده در سال‌های اخیر تعداد بسیاری از کانتینر‌های خود را به فروش رسانده و این کانتینر‌ها در فضای حمل و نقل بین الملل جابه جا و مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
جعفری تاکید کرد: کانتینر یاد شده متعلق به یک شرکت چینی و حامل قطعات مورد نیاز شرکت پاکشوما بوده که پس از اخذ مجوز‌های لازم از مقصد چین به ایران حمل شده است و هیچ ارتباط عملیاتی، مالکیتی و اپراتوری شرکت‌های یاد شده با تابعیت رژیم اشغالگر قدس وجود نداشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران