پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517917 تاریخ : 1399/05/26-14:04:09
,8,
کارگزاری ها در صورت عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت اخطار می گیرند

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد:

کارگزاری ها در صورت عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت اخطار می گیرند

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: تخلفات کارگزاری ها به صورت روزانه رصد شده و در خصوص عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت به آنها اخطار داده می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه، حسین فهیمی در خصوص نحوه آزادسازی سهام عدالت بیان داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی بورس، 30 درصد سهام عدالت در خردادماه و 30 درصد عید غدیر آزادسازی شد و مابقی سهام نیز دهه فجر آزادسازی خواهد شد، اما براساس تصمیم شورای عالی بورس، همچنان سفارش فروش ها به صورت تجمیعی و در کارگزاری ها صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سهامداران سهام عدالت برای فروش سهام خود باید در ابتدا به کارگزار خود مراجعه کنند و میزان فروش سهم و نماد مورد نظر را انتخاب کرده و دستور فروش را به کارگزار ابلاغ کنند.

فهیمی با اشاره به اینکه روش «کاستودین» یکی از روش های موفق در دنیاست، تصریح کرد: از همین رو، سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی تصمیم دارد تا این روش را برای سهام عدالت اجرایی کند.

به گفته سخنگوی آزادسازی سهام عدالت، همه کارگزاران سهام عدالت و شعب بانک های منتخب موظف هستند به مشتریان سهام عدالت با شفافیت کامل پاسخگو باشند.

وی در خصوص تخلف کارگزاری ها در خصوص فروش سهام عدالت بیان داشت: ما روزانه مواردی که در مرکز پیام، تحت عنوان تخلف کارگزاری ها به ثبت می رسد را گزارش گیری کرده و به کارگزاران ابلاغ می کنیم و در خصوص عدم پاسخگویی به مشتریان سهام عدالت به آنها اخطار می دهیم.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در ادامه اشاره داشت: هم اکنون بسیاری از مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند شماره شبای نادرست را در سیستم به ثبت رسانده اند که لازم است با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir نسبت به ویرایش شماره شبا اقدام کنند.

فهیمی در خصوص ویرایش شماره همراه در سامانه سهام عدالت بیان داشت: امکان ویرایش شماره همراه نیز در سامانه sahamedalat.ir ایجاد شده است و مشمولانی که سابق بر این شماره همراه خود را اشتباه وارد کرده و نیاز به ویرایش دارند با مراجعه به این سایت و ثبت شماره همراهی که به نام خود مشمول است، می توانند ویرایش را انجام داده و میزان دارایی خود را مشاهده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران