پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279242 تاریخ : 1396/02/12-12:34:53
,1,10030,
کارگران از محورهای اصلی توسعه کشور به شمار می‌آیند

کارگران از محورهای اصلی توسعه کشور به شمار می‌آیند

مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید گفت: کارگران از محورهای اصلی توسعه کشور به شمار می‌آیند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت اله مهدیان طی سفراستانی به چهارمحال بختیاری در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر که به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره شعب استان برگزار شد، گفت: امروزه اصلی‌ترین مولفه رشد و توسعه، ارتقاء و بهبود سرمایه انسانی در کنار سرمایه‌های مالی است که می‌تواند در فرایند تولید نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: ازجمله مهم‌ترین عوامل در تحقق تولید توجه به نقش جامعه کارگری و کارگران عزیز به‌عنوان سرمایه غنی انسانی است زیرا یکی از نکات کلیدی توانمندسازی جامعه کارگری است که می‌تواند منجر به تغییر در محیط اجتماعی و اقتصادی گردد.

رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه این همایش گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال کلیه برنامه‌ها و خدمات این بانک با ماهیت اقتصاد مقاومتی و باهدف حمایت از تولید و اشتغال تطابق دارد.

مهدیان افزود: سال گذشته بانک توسعه تعاون استان چهارمحال بختیاری توانست با تعداد 7 شعبه و یک باجه در راستای ایجاد و حفظ اشتغال موجود بیش از 650 میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی و بنگاه‌های خرد، متوسط و کوچک پرداخت کند، شایان‌ذکر است این استان در پرداخت تسهیلات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 35 درصد افزایش و رشد 50 درصدی منابع داشته است.

گفتنی است مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حاشیه این سفر به همراه عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره، هادی کمرئی مدیر امور شعب، قاسم توکلی مدیرکل حراست و کریم میرزاخانی مدیر امور مهندسی و پشتیبانی بانک، ضمن شرکت در برنامه غبارروبی گلزار شهدای گمنام در بدو ورود به استان، از شعب مرکز استان بازدید و عملکرد مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری را بررسی نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران