پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492438 تاریخ : 1398/07/29-09:42:47
,6,4,
کارگران 6 کارخانه زیرمجموعه «ماک» در آمریکا دست به اعتصاب زدند

کارگران 6 کارخانه زیرمجموعه «ماک» در آمریکا دست به اعتصاب زدند

کارگران 6 کارخانه زیرمجموعه خودروسازی «ماک» آمریکا دست به اعتصاب زدند؛ این احتمال وجود دارد تولید در یکی از این شرکتها متوقف و 3500 کارگر بیکار شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از

سی‌ان‌بی‌سی، در حالی که اعتصاب بی‌سابقه 3500 کارگر ساعتی در 3 ایالت آمریکا همچنان ادامه دارد، روز دوشنبه اتحادیه کارگران خودروسازان و شرکت ولو، مالک برند کامیون ماک، قرار است به مذاکره در مورد قراردادها ادامه دهند.

کارگران 6 کارخانه، شامل شرکت اصلی ماک در پنسیلوانیا و کارخانه‌های موتورسازی و کنترل آلایندگی آن در مرینلند، به دنبال اتمام قرارداد خود در 1 اکتبر، در 12 اکتبر اعتصاب خود را آغاز کردند.

پس از این که قراردادها چندین بار به صورت کوتاه‌مدت تمدید شدند، 2 طرف نتوانستند به یک توافق دست پیدا کنند و این به آغاز اولین اعتصاب در شرکت یوای‌دابلیو-ماک، در 35 سال اخیر، منجر شد.

ری کوری، رییس دپارتمان وانت‌های سنگین و معاون مالی یوای‌دابلیو، در نامه‌ای به رییس امور اداری کامیون‌سازی ولوو در شمال آمریکا، ویلیام واترز، نوشت: ما از این ناامید شده‌ایم که شرکت قبل از 1 اکتبر و قبل از منقضی شدن قراردادهای قبلی، در جلسات متعددی که برگزار شد، نتوانست پیشنهاد قابل‌توجهی ارائه کند.

جان مایس، سخنگوی ولوو، گفت: به علت تاثیری که اعتصاب‌ها بر کارخانه هاگرزتون ماک گذاشته است، تولید در این کارخانه 1.6 میلیون فوت مربعی متوقف خواهد شد و 3000 کارگر موقتا بیکار می‌شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران