پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450498 تاریخ : 1397/12/12-16:42:13
,15,
کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار ارائه مطلب و سخنرانی «پرزی» در وزارت ارتباطات برگزار شد

در راستای ارتقای مهارت کارشناسان روابط عمومی ها؛

کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار ارائه مطلب و سخنرانی «پرزی» در وزارت ارتباطات برگزار شد

سومین دوره از کارگاه های آموزشی ارتقای مهارت روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع آشنایی با نرم افزار اسلاید سازی و ارائه مطلب و سخنرانی «پرزی» (Prezi) برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این کارگاه آموزشی که با استفاده از فناوری «ویدیوکیک» برگزار شد کارشناسان روابط عمومی استان ها بصورت غیر حضوری و کارشناسان سازمان های تابعه به صورت حضوری این دوره را آموزش دیدند.

ویدیو کیک، سیستم آموزشی تصویری از راه دور است که با برقراری ارتباط تصویری دو طرفه مدرس و دانشجویان در سراسر کشور امکان پخش تصویر به صورت آنلاین، ارسال و دریافت فایل و متن را فراهم می کند.

حمیدرضا خاتونی مدرس این دوره درباره ضرورت افزایش سرعت انتقال مطالب از طریق اسلایدسازی، مزیت نرم افزار پرزی (Prezi) که ضمن ارائه مطالب در اسلایدهای مختلف، ارتباط اسلایدها با یکدیگر و کلیت موضوع و روند یا سلسله مطالب برای مخاطبان روشن و مبرهن می کند به ایراد سخن پرداخت.

به گفته این استاد علوم گرافیکی نرم افزار پرزی درست همانند نرم افزار پاورپوینت قصد دارد به ارائه  و سخنرانی های ما کمک کند و تفاوت اصلی آن با نرم افزار پاورپوینت این است که به جای این که ما صفحات مختلفی داشته باشیم، یک صفحه بزرگ داریم که درون آن امکان حرکت و بخش‌های مختلف تصویری با قابلیت زوم وجود دارد که به وسیله آن می توان ارایه خلاقانه داشت.

براساس این گزارش، در این دوره از کارگاه، شرکت کنندگان از مرحله باز کردن حساب کاربری تا طراحی کامل اسلایدسازی و ارایه مطلب را آموزش دیدند.

دوره های آموزشی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارتقای مهارت های روابط عمومی های سازمان ها، شرکت ها و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سراسر کشور از مهرماه گذشته آغاز شد که نخستین کارگاه آموزشی به موضوع خبرنویسی و رسانه های نوین اختصاص یافت.

هدف از این دوره های آموزشی ارتقای کیفیت، یکسان سازی و استاندارد سازی تولید محتوا، با حداکثر تاثیرگذاری مورد نظر بر اساس آخرین تکنیک های علوم روز است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 130
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران