پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496992 تاریخ : 1398/11/03-17:46:20
,1,22,
کارنامه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران درخشان است

عضو هیات مدیره بانک:

کارنامه عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران درخشان است

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع روسای شعب و همکاران استان کرمانشاه گفت: با روند پیش رو و عملکرد فوق العاده پرسنل بانک، به قطعیت می توان گفت کارنامه بانک قرض الحسنه مهرایران بسیار روشن است و چشم انداز خوبی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی در جمع روسای شعب استان کرمانشاه با بررسی و مقایسه عملکرد شش ماه ابتدای سال 98 با مقطع فعلی، گفت: در آینده ای نزدیک بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک بسیار بزرگ خواهد شد و لازم است که تمام پرسنل آن تفکرات بزرگ و متفاوتی داشته و با تسلط بر امور بانکداری نوین و به روزترین اطلاعات مالی دنیا وارد بانک شوند.

وی تصریح کرد: مردم به بانک قرض الحسنه مهرایران علاوه بر انجام بهترین خدمات بانکی به عنوان مشاور اقتصادی و پرچم دار بانکداری نوین نگاه می کنند و انتظار متمایز بودن را از ما دارند، این نشان می دهد توقع مردم و مسئولین نسبت به بانک کاملاً متفاوت از قبل شده است.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به افتتاح سیستم های نوین بانکداری دیجتیال و سامانه برنامه عملیاتی شعب گفت: شفافیت نتیجه سامانه برنامه عملیاتی است، هرشعبه این امکان را دارد به صورت روزانه عملکرد خود را با سایر شعب کشور مقایسه کند و درک درستی از وضعیت فعلی شعبه خود به دست آورد و با تقویت نقاط قوت و تحلیل نقاط ضعف شعبه برنامه مناسبی در جهت دستیابی به اهداف خود تعیین کنند.

امامی ادامه داد : خروج از سیستم سنتی و کاغذی کار بسیار دشواری بود که به خواست خدا و به همت مدیران ارشد بانک با همکاری کامل ادارات مرکزی توانستیم به عنوان اولین بانک در ایران آن را پیاده سازی کنیم. سامانه میعاد میراث ماندگاری در سیستم بانکی خواهد بود که بانکداری را برای مشتری و کارمند ساده و راحت می کند. امید است با توسعه این سامانه و رفع اشکالات جزئی، روند رو به رشد بانک سرعت بیشتری پیدا کند و به یقین با پیاده سازی سامانه های فوق و اقدامات آتی سال 99 یک سال پر افتخار برای بانک قرض الحسنه مهر ایران باشد.

شایان ذکر است، در این جلسه وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، ترکیان رییس اداره کل حسابدری و بودجه، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی و غلامی سرپرست اداره کل سازمان و برنامه ریزی نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران