پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313025 تاریخ : 1396/10/14-17:58:02
,13,17,
کارخانه های لبنی به هشدار اخیر سازمان حمایت توجهی نکردند

کارخانه های لبنی به هشدار اخیر سازمان حمایت توجهی نکردند

سازمان حمایت طی اطلاعیه ای از شرکت های لبنی خواست که قیمت را به ارقام مصوب خود بازگردانند، باوجود این کارخانه‌های لبنی نسبت به این امر توجهی نکردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ درچند روز گذشته ، کارخانه های لبنی به دنبال سکوت سازمان حمایت یکی پس از دیگری اقدام به افزایش قیمت برخی محصولات خود کردند .

با وجود آنکه افزایش قیمت این محصولات با انتقاد شدید مصرف کنندگان روبرو شده بود، اما دبیر انجمن صنایع لبنی معتقد بود که قیمت محصولات لبنی به نرخ واقعی خود رسید که این امر به معنای گرانی نیست.
البته با گذشت چند روز از این ماجرا و گلایه های افراد، سازمان حمایت طی اطلاعیه ای از شرکت های لبنی خواست که قیمت را به ارقام مصوب خود بازگردانند.
روز گذشته نیز یک منبع آگاه از بازگشت قیمت محصولات یک برند لبنی خبر داد، در حالیکه مسئولان نسبت به این امر اظهار بی اطلاعی می کنند.
 بازگشت قیمت محصولات به نرخ سابق در حال بررسی است
محمد رضا گنجی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های لبنی گفت: تا کنون، هیچ یک از برندهای لبنی قیمت محصولات خود را به نرخ قبلی تغییر ندادند.
به گفته وی؛ بنابر اطلاعیه ای سازمان حمایت، موضوع بازگشت قیمت محصولات لبنی به نرخ های سابق در چند روز آینده تعیین و تکلیف خواهد شد.
این گزارش می افزاید: در ابتدای ماه قیمت شیر کیسه ای از 1600 به 1800، شیر بطری از 2500 به 2800، ماست سنتی 5 هزار و 600 به 6 هزار، ماست یک کیلویی از 3 به 3 هزار و 500 و از 5 به 5 هزار و 500 تومان افزایش یافت که انتظار می رود طی ابلاغیه ای سازمان حمایت قیمت محصولات به کماکان سابق بازگردد و با کارخانه های متخلف برخورد شود. 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران