پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421306 تاریخ : 1397/08/22-14:00:47
,15,
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران افتتاح شد

آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران به همت مرکز فابا در مرکز همایش های بوستان گفتگو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، امروز 22 آبان 1397 آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور مدیران بانکی ، نمایندگان مجلس و مدیران شرکت های حوزه پرداخت کشور برگزار شد.

در این آیین ضمن ابراهیم مقدم رئیس هیئت مدیره نمایشگاه تراکنش ایران به تحریم امریکا بر ایران در کنار سایر کشورها تاکید کرد و گفت: امریکا برای سایر کشورها مانند روسیه ، آلمان ، فرانسه و چین نیز تحریم را قائل و هزینه‌های گمرکی آنها را بالا برده تا نتوانند هرگونه نقل انتقال به ایران و با ایران داشته باشند.

محمد مراد بیات مدیر عامل مرکز فابا ضمن تشکر از حاضرین با تاکید بر اینکه نمایشگاه تراکنش در عرض طول بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت نیست گفت: نمایشگاه تراکنش در طول بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برگزار می‌گردد.

در ادامه کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرایط فعلی و مشکلات تحریم‌ها یک واقعیت تلخ است و باید همه بخش‌ها بر علیه تحریم باشند و همچنین باید در حوزه پولشویی و مبارزه با تروریست شفاف عمل شود لذا باید بر اساس شرایط، اولویت بندی انجام گردد.

وی خاطر نشان کرد: عده‌ای از شفافیت تصویب FATF  ناراضی هستند چراکه تراکنش‌های مالی در این حوزه نقشی مهم ایفا میکند.

فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در آیین افتتاحیه این رویداد گفت: روند جهانی شدن روند مطلوب انسانی شدن است ، داشتن این زندگی مستلزم توسعه اقتصاد ، فرهنگ و فناوری اطلاعات است که نباید در انحصار امریکا قرار گیرد.

وی ادامه داد: از جمله این تکنولوژی‌ها شکل گیری استارت‌آپ‌ها در کنار عوامل تولید یا عامل نوآوری است .

 در این آیین جشنواره چهره‌های ماندگار نیز برگزار شد که طی این مراسم از میان چهره‌های معرفی شده به دبیرخانه اسامی 4 نفر برگزیده این جشنواره معرفی و از آنها تقدیر شد.

 

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران