پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463207 تاریخ : 1398/02/04-12:34:39
,2,
چهارمین نشست تخصصی مدیران استانی بانک توسعه تعاون برگزار شد

چهارمین نشست تخصصی مدیران استانی بانک توسعه تعاون برگزار شد

در دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در مرکز آموزش و پژوهش این بانک، صبح امروز مدیران شعب استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، مرکزی، سیستان و بلوچستان و یزد مطالب تخصصی و تجارب خود را در مبحث مدیریت بر منابع و مصارف و تجهیز منابع باکیفیت، پایدار و ارزان بیان نمودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، میراب‌باشی مدیر استان کهگیلویه و بویر احمد بابیان تجارب و دیدگاه‌های خود در جذب منابع پایدار سپرده‌ای و منابع باکیفیت و ارزان‌قیمت، نحوه تجهیز منابع شعب را با نگاه به مولفه‌های بومی متناظر با چند استان بررسی و پیشنهاد نمود و درآمدهای کارمزد محور را راهکاری مناسبی برای پوشش هزینه‌های بانکی عنوان نمود.

 

حکمتی نیا مدیر شعب استان کرمان ضمن تبیین مولفه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی موثر بر تجهیز منابع، عوامل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تأثیرگذار بر نظام جامع ارتباط با مشتریان را یادآور گردید.

 

طاهر خانی مدیر شعب استان مرکزی ضمن بررسی عملکرد و دلایل موفقیت این استان در جذب منابع سپرده‌ای باکیفیت، بهره‌گیری از طرح‌ها و محصولات مشتری مدارانه بانک توسعه تعاون، تعامل با شرکت‌های صنعتی و تولیدی و انعقاد قراردادهای همکاری با این واحدها، ارتباط نزدیک با اتحادیه‌های تعاونی و تعاون گران، بهره‌جویی از پتانسیل صندوق توسعه ملی جهت ارائه تسهیلات اعتباری به مشتریان، بهبود پرتفوی تسهیلات استان و اجرای بانکداری شرکتی را در این رابطه تأثیرگذار دانست.

 

ریگی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان با تبیین چالش‌ها و مسائل پیش روی استان‌ها، پیشنهادها و رویکرد تجربی خود را در جذب منابع میان قیمت مطرح کرد و اجرای دقیق فرآیند فروش محصولات نوآورانه را فرصتی مناسب برای عملیات بایسته بانکی قلمداد نمود. وی حمایت از تعاونی‌های مرزنشینان و تعامل دوجانبه با تشکل‌های تعاونی آنان را به‌عنوان مزیت استان‌های مرزی یادآور گردید.

 

حسانی زاده مدیر شعب استان یزد جذب منابع بلندمدت را جهت تسهیلات توسعه‌ای الزامی قلمداد نمود و به‌روز بودن خدمات بانکی و حرفه‌ای گری درفروش محصولات نوآورانه را در افزایش سهم بانک از بازار حائز اهمیت عنوان نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران