پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463470 تاریخ : 1398/02/08-16:36:30
,10025,
چالش اصلی در سال جاری افزایش تولید با تمرکز بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات است

مدیرعامل بیمه نوین در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و رؤسای شعب

چالش اصلی در سال جاری افزایش تولید با تمرکز بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات است

مدیرعامل بیمه نوین: چالش اصلی در سال جاری افزایش تولید با تمرکز بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات است و راهکار تحقق این هدف، استفاده بهینه از توانایی نیروی انسانی توأم با تقویت مهارت آنهاست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، همزمان با نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال 98، حسین کریم‌خان‌زند؛ مدیرعامل این شرکت گفت: نتیجه هدف‌گذاری صورت گرفته برای سال 1397 در بیمه نوین؛ تحقق بودجه، تعالی کنترل و مدیریت ریسک و بهبود نسبت خسارت، ایجاد تناسب در ترکیب سبد پرتفویی، پیاده‌سازی مدیریت ریسک، ایجاد مکانیزم رعایت حقوق مشتریان و پرداخت به موقع خسارات و ... بود که عملکرد این شرکت، در مجموع علاوه بر تحقق اهداف تعیین شده، دستیابی به سطح مطلوبی از خدمت رسانی و در نتیجه بهبود قابل توجه رضایت بیمه­‌گذاران و مشتریان را در پی داشته است.

مدیر عامل بیمه نوین چالش اصلی در سال جاری برای این شرکت را افزایش تولید با تمرکز بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات دانست و تصریح کرد: راهکار تحقق اهداف در شرکت، استفاده بهینه از توانایی نیروی انسانی ستادی، شعب و شبکه فروش توأم با تقویت مهارت آنهاست. رأس هرم تولید در بیمه‌نوین، نیروی‌انسانی خبره است، روش‌های اجرایی کارآمد و برنامه مدون، ضلع‌های مکمل این هرم هستند و تمرکز اصلی ما استقرار چرخه بهبود بهره‌وری و نهادینه کردن اندیشه بهره‌ور در بیمه نوین است.

وی همچنین از چهار محور اصلی در ارتقای عملکرد بیمه نوین نام برد و افزود: کارایی و هدفمندی؛ نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی شدن طرح­‌هاست، برنامه‌­های توسعه شبکه فروش، کاهش معوقات، نگهداشت مشتریان فعلی در کنار جذب مشتری جدید از جمله محورهایی است که می­‌بایست بر آن تمرکز داشت و از حاصل آن نتیجه مورد نظر را دنبال کرد.

کریم‌خان‌زند همچنین پایبندی به اصول اخلاق را ضامن کیفیت و شایستگی حرفه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد آفرینی، مسئولیت پذیری، صداقت و شفافیت جزئی جدا نشدنی از حرفه و مأموریت ماست و پایبندی به این اصول علاوه بر اثرگذاری منجر به افزایش توان سازمانی ما خواهد بود.

مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از این نشست با ارائه نمونه و مثال‌­های موفق در کسب و کارهای مختلف یادآور شد: موفقیت حاصل قدم‌های کوچک اما اثرگذار است و مهم‌­ترین گام، تغییر است. تغییر برای شرایط امروز؛ تغییر تهدیدهای بازار به فرصت و استفاده هوشمندانه از آنهاست. بیمه نوین از ابتدای سال گذشته مسیر خود را برای اجرای برنامه‌­ها و انجام پروژه­‌های کاری بدون تمرکز و فرافکنی بر وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور تعیین کرد و نتیجه این تلاش تحقق اهداف و دستیابی به وضعیت قابل اتکای کنونی این شرکت است.

نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و روسای شعب بیمه نوین در سال 98 با حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و رؤسای شعب این شرکت با هدف تبیین برنامه­‌های اجرایی و ارائه راه‌کارهای عملیاتی در جهت توسعه برنامه فروش در روزهای 4 و 5 اردیبهشت در تهران برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران