پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490296 تاریخ : 1398/06/11-10:38:00
,5,
پیگیری ساخت نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک با وام دولت روسیه

پیگیری ساخت نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک با وام دولت روسیه

وزیر نیرو در بدو ورود به مسکو گفت: در جریان این سفر امضای الحاقیه به قرارداد احداث نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک استان هرمزگان با استفاده از وام دولت روسیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان که به همراه وزیر امور خارجه کشورمان راهی روسیه شده است، در بدو ورود به مسکو گفت: در این سفر طی نشستی با وزیر انرژی روسیه تصمیمات اتخاذ شده در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک‌های همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه که خردادماه امسال به میزبانی شهرهای تهران و اصفهان برگزار شده بود پیگیری خواهد شد.
رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه افزود: از جمله این مباحث امضای الحاقیه به قرارداد احداث نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک استان هرمزگان است که با وام دولت روسیه احداث خواهد شد.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه در چند روز اخیر مراحل نهایی الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا طی شده است، گفت: در حال حاضر تشریفات قانونی این امر کامل شده است و در جریان این سفر نیز طی نشستی با مدیرکل اتحادیه اقتصادی اوراسیا مراحل عملیاتی کردن این موافقتنامه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
اردکانیان پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا را اتفاقی مهم برشمرد و افزود: شاید برای اولین بار است که ایران در یک پیمان منطقه‌ای اقتصادی به شکل فعال وارد می‌شود و این مهم پنجره موثری برای همکاری‌های منطقه‌ای خواهد بود.
بنا بر اعلام وزارت نیرو، رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه با تاکید بر اینکه در طی چندماه اخیر به اذعان مقامات و بخش خصوصی دو کشور تحولات خوبی در این کمیسیون صورت گرفته است، گفت: کمیسیون مشترک ایران و روسیه نقش بسیار مثمرثمری را برای فعال کردن عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا ایفا کرده است چرا که روسیه بازیگر اصلی این اتحادیه مهم منطقه‌ای است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران