پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 477944 تاریخ : 1398/04/26-12:01:40
,10028,
پیگیر درخواست های کانون های کارگری هستم

رئیس سازمان تامین اجتماعی:

پیگیر درخواست های کانون های کارگری هستم

سالاری اعلام کرد: پیگیری درخواست کانون های کارگری برای بهره مندی از مسکن مهر، همسان سازی حقوق بازنشستگان، ساماندهی مرکز اسناد و ارایه خدمات نوین اداری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، مصطفی سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی در همایش " تامین اجتماعی، رونق تولید" با اشاره به اختلاف نهادهای کارگری و کارفرمایی گفت: راه کارهایی برای حل این مشکل داریم که با همکاری شرکای اجتماعی اجرا می شود.

وی افزود: اتاق فکری با حضور شرکای اجتماعی تشکیل شده است که نخستین جلسه آن هفته آینده برگزار می شود و از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خواسته ایم در نشست های جمع بندی این اتاق فکر حضور یابد.

سالاری با بیان اینکه وظیفه مهم سازمان، امانتداری صادقانه دارایی بیمه پردازان برای زمان بازنشستگی و خانواده آنان است و حق گشاده دستی و ولخرجی در حوزه های غیرمرتبط با سازمان و ذینفعان آن را نداریم، تاکید کرد: "ما از استقلال اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی صیانت می کنیم؛ در عین حال باید از ظرفیت های مجلس شورای اسلامی، دولت و بقیه نهادها برای افزایش خدمات به شرکای اجتماعی بهره برد".

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در سال های اخیر اعتبار دفترچه های درمانی به دلایل مختلف تا حدودی مخدوش شده است، گفت: باید با کمک دولت و وصول مطالبات، منزلت خدمات گیرندگان حفظ شود.

وی تاکید کرد: طرح هایی که در قالب اصلاحات پارامتریک ارائه می شود، به هیچ عنوان مذایقه ای برای شرکای اجتماعی ایجاد نمی کند و تصمیم های مرتبط با این موضوع نباید به ضرر بیمه شدگان باشد. در قالب اصلاحات پارامتریک مسائلی مثل ویژگی های مربوط به بازنشستگی و شیوه های محاسبه حقوق بازنشستگی مطرح است.

سالاری اعلام کرد: پیگیری درخواست کانون های کارگری برای بهره مندی از مسکن مهر، همسان سازی حقوق بازنشستگان، ساماندهی مرکز اسناد و ارایه خدمات نوین اداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قرار بود به مناسبت روز بهزیستی و تامین اجتماعی، از مجموعه خدمات غیرحضوری سازمان رونمایی شود، گفت: این خدمات شامل بیش از 40 خدمت است اما با توجه به اینکه هیچکدام از بخش ها به طور 100 درصد اجرایی نشده بود، رونمایی از آن به زمان دیگری موکول شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران