پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467236 تاریخ : 1398/04/10-13:29:46
,2,
پیوستن بیش از 11 هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

پیوستن بیش از 11 هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

بیش از 11 هزار نفر از سامانه مدرن «بانک آفیسر» بانک ملی ایران استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت 24 ساعته خدمات بانکی را ارائه می کند.

بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیازهای بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می شود.

درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.

این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است.

متقاضیان بهره مندی از این خدمت می توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران