پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450896 تاریخ : 1397/12/15-17:41:15
,10028,
پیشگیری از حوادث ناشی از کار مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد

پیشگیری از حوادث ناشی از کار مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد

کارگاه‌های آموزشی ایمنی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار می‌توانند علاوه بر حفظ سلامت کارگران، امنیت و دغدغه خانواده‌ها را نیز تضمین کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه برگزاری اولین دوره کارگاه آموزشی اداره کل غرب تهران بزرگ که در شعب 6 و 10 تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ برگزار شد، گفت: بر اساس آمار سال 1396 تعداد حوادث ناشی از کار بیش از 15 هزار نفر گزارش شده است که باید برای کاهش این آمار همه دستگاههای متولی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: حفظ سلامت و ایمنی کار از وظایف کارفرمایان و رعایت کردن اصول ایمنی از وظایف کارگران است و سهل‌انگاری در این خصوص اصلا قابل جبران نیست.

حیدری با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش ایمنی کار گفت: با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانش اجتماعی کارگران از جمله کارگران ساختمانی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار؛ برگزاری این کلاس‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: اگر آموزش صحیح و شرایط ایمنی فضای کار و دانش کارفرمایان و کارگران افزایش یابد، شاهد کاهش آمار حوادث ناشی از کار خواهیم بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران