پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451428 تاریخ : 1397/12/22-13:42:33
,21,
پیشنهاد پرداخت ماهانه 900هزار تومان به هر نفر از محل مابه‌التفاوت نرخ ارز

پیشنهاد پرداخت ماهانه 900هزار تومان به هر نفر از محل مابه‌التفاوت نرخ ارز

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده ماهانه بین 900 هزار تا یک میلیون تومان از محل مابه‌التفاوت نرخ ارز باید به هر نفر پرداخت شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهاب الدین بی مقدار ؛ عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی ، در خصوص نحوه تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی، گفت: در زمینه تخصیص ارز 4 هزار 200 دولت اشتباهاتی داشته است، در نشست غیرعلنی با معاون اول رئیس جمهور اعلام کردم که ارز 4 هزار 200 تومانی را در بازار آزاد به فروش برسانند و مابه‌التفاوت آن را در اختیار مردم بگذارند.

 

ارز دولتی در اختیار اشخاص قرار نگیرد
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پرداخت مابه‌التفاوت نرخ ارز به حساب مردم قیمت محصولاتی از جمله نان، گوشت، مرغ و حتی دارو آزاد شود، تصریح کرد: این امکان وجود دارد که دولت اقدام به واردات کند نه اینکه ارز را به منظور واردات در اختیار افراد قرار دهد تا در این میان تخلفات اقتصادی نیز صورت بگیرد.

 

راه نهایی کنترل بازار حذف رانت‌ها است
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت هزینه زیادی برای نگهداری  متخلفان اقتصادی در زندان پرداخت می‌کند، ادامه داد: در شرایط فعلی راه نهایی کنترل بازار حذف رانت ها است، باید میزان واقعی مابه‌التفاوت نرخ ارز را در اختیار مردم قرار دهند.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس برآوردهای انجام شده باید ماهانه بین 900 هزار تا یک میلیون تومان باید به هر نفر پرداخت شود، عنوان کرد: در حال حاضر که محصولات با ارز دولتی وارد کشور می‌شود افراد سود جو با انبار کردن آنها به دنبال افزایش منافع خود هستند.

 

 افراد سود جو با انبار کردن کالاهای وارداتی به دنبال افزایش منافع خود هستند

اقتصاد آزاد قاچاق را حذف می‌کند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با آزاد کردن نرخ ارز و ورود به اقتصاد آزاد شاهد از بین رفتن قاچاق در کشور می‌شویم، موضوعات مطرح شده خواسته مردم نیز هست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران