پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492736 تاریخ : 1398/08/06-17:24:35
,1,
پیشرفت در عملیات ساخت 3 مدرسه در استان گلستان توسط بانک‌پاسارگاد

پیشرفت در عملیات ساخت 3 مدرسه در استان گلستان توسط بانک‌پاسارگاد

عملیات ساخت 3 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان گلستان توسط بانک پاسارگاد در حال پیگیری است و پیشرفت بسیار خوبی نیز داشته‌است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک در راستای ایفای رسالت‌‌های اجتماعی خود و به دنبال تعیین برنامه اساسی و بنیادین مبنی بر مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده کشور، در حال اجرای عملیات ساخت 3 مدرسه در روستاهای شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است.

بر اساس این خبر، مدرسه‌ی سالار در روستای پیرآغاچ دارای 3 کلاس، مدرسه‌ی مفتح در روستای صحنه دارای 4 کلاس و مدرسه‌ی امیرکبیر در روستای قرنجیک دارای 6 کلاس است. این مدرسه‌ها به صورت متمرکز و با اعتبار 5 میلیارد تومان در حال ساخت هستند.

گفتنی است بانک پاسارگاد در طرح مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق سیل زده علاوه بر استان گلستان، در حال اجرای عملیات ساخت 13 مدرسه در استان لرستان و 4 مدرسه در استان خوزستان نیز است که تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت داشته‌اند.

این بانک علاوه بر ساخت مدرسه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی نیز به هم‌وطنان در مناطق سیل‌زده کشور اختصاص داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران