پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433327 تاریخ : 1397/09/21-12:27:59
,11,22,
پیشرفت 95 درصدی بهسازی 6 ساختمان ایستگاهی در محور مشهد- نقاب

فاز نخست تا بهمن نهایی می‌شود:

پیشرفت 95 درصدی بهسازی 6 ساختمان ایستگاهی در محور مشهد- نقاب

مدیرکل راه آهن خراسان از پیشرفت 95 درصدی پروژه فاز نخست تکمیل و بهسازی ساختمان های 6 ایستگاه در محور مشهد- نقاب خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر گفت: این پروژه شامل ساختمان‌های ایستگاه های مشهد، تربت، نیشابور، سبزوار، بیهق و نقاب است و در مجموع متراژی بالغ بر یک هزار مترمربع بهسازی خواهد شد که تاکنون 900 مترمربع از این ساختمان ها تکمیل و بهسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار اولیه حدود 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح های عمرانی از اسفند ماه سال 96 آغاز شده و سعی بر آن است تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: پروژه مذکور با هدف بهبود و اصلاح زیرساخت و نما و با رویکرد افزایش زیبایی بصری و ارتقاء رضایت ذینفعان در این اداره کل اجرا شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران