پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263991 تاریخ : 1395/10/19-10:04:19
,10030,
پیش بینی 1000 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال

پیش بینی 1000 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال

وزیر تعاون اعلام کرد: در بودجه سال آینده مبلغ 1000 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پیش‌بینی شده است و در کنار آن مبلغی هم از منابع صندوق توسعه ملی درخواست کرده‌ایم که امیدواریم با مساعدت مجلس به تحقق اهداف اشتغالزایی کمک شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بخش تعاون با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصلای تهران برگزار شد.

علی ربیعی در این مراسم اظهار کرد: از سال 1392 تلاش ما در وزارتخانه بر این بوده که مزیت‌های بخش تعاون را شناسایی و از پتانسیل‌های بالای این بخش استفاده کنیم و معتقدیم که برای بهره‌مندی بیشتر از توانمندی‌های تعاونی‌ها و توسعه و تقویت آنها باید نظام‌های تامین مالی خرد را در حوزه تعاون و اشتغال ایجاد کنیم.

وی به سهم اشتغال در رشد اقتصادی سال 1395 اشاره کرد و گفت: 67 درصد اشتغال در سال 1395 در حوزه خدمات مولد نظیر گردشگری، ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمل‌ونقل، 266 درصد در بخش کشاورزی و هفت درصد  در بخش صنعت و نفت و گاز بوده است.

ربیعی افزود: در زمینه‌ی فرهنگ تعاون نیاز به کار بیشتری داریم و اگر تعاون به عنوان یک ضرورت اجتماعی مطرح شود، بسیاری از مشکلات آن برطرف می شود.

وی توسعه اجتماعی را برنامه جدی دولت یازدهم دانست و گفت: این دولت به دستمزد به عنوان یک سیاست اجتماعی اقتصادی نگاه کرد و در حوزه رفاه نیز بحث بیمه‌ها را دنبال کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: افتخار طرح تحول سلامت بیمه کردن 10 میلیون نفر از فقرا و بیچارگان بود که دولت جزو سیاست‌های رفاه اجتماعی خود قرار داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 451
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران