پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327076 تاریخ : 1396/12/28-10:46:10
,3,
پیام نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین

پیام نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین

علی نعیمی، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز را به مشتریان و سپرده گذاران محترم موسسه، همکاران ساعی و سخت کوش و تمامی هم وطنان عزیز تبریک و تهنیت گفت. متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین؛

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 

 سال نو، با طلیعه داری فصل سرسبز بهار از راه می‌رسد تا دگرباره طراوت و هشیاری تازه ای را به جان‌های شیفته و بهاری عاشقان ارزانی دارد و نویدبخش رویش دوباره و حرکت به سمت رشد و تعالی باشد.

خداوند سبحان و پاک را شاکریم که به ما توفیق عنایت فرمود تا در برهه ای از زندگی کاری خود در موسسه اعتباری کاسپین در خدمت مردم و سپرده گذاران عزیز باشیم.

هر چند در این مسیر، راه پر فراز و فرودی را در پیش رو داشتیم، اما با استعانت از خداوند باریتعالی، مساعدت مراجع ذیصلاح و اعتماد وصف ناپذیر مشتریان فهیم، در یکسال گذشته (1396) توانستیم بخش اعظمی از مشکلات را پشت سر گذاشته و بیش از 98 درصد سپرده گذاران را  تعیین تکلیف نماییم.

در این راستا مهم‌ترین وجهه همت همکاران من در موسسه اعتباری کاسپین در پاسخگویی به مطالبات مخاطبان، احترام به مشتری، مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان بود و بس، چرا که معتقدیم ارزش آفرینی در یک مجموعه صرفا محدود به فایده و سود مادی نیست.

سال ها کسب تجربه در رده های مختلف بانکی به ما آموخت که «مشتری مداری» اولویت اصلی و «ارتقای سطح فعالیت های بانکی در جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان» اولین انتظار آنان از هر بانک یا موسسه مالی و اعتباری است.

بر این اساس، موسسه اعتباری کاسپین نیز در ادامه مسیر فعالیت خود، با اتکال به خداوند متعال و با پشت گرمی به پشتیبانی ذینفعان واقعی و اصلی خود، تحقق بخشیدن به انتظارات بجا و بحق مشتریان را سرلوحه کارهای خویش قرار خواهد داد تا انشاالله از این طریق بتواند سهمی هر چند اندک و قدمی هرچندکوچک در قدرشناسی از صاحبان اصلی موسسه که همان مشتریان محترم می باشند، بردارد.
امیدوارم در سال جدید نیز به مدد الهی و با همت همکاران خود بتوانیم همچون رویش بهاری، در تمامی واحدها از پویایی لازم برخوردار گشته و بااتخاذ تصمیمات مفید و پاسخگویی شایسته در جهت جلب رضایت مشتریان، وظیفه سنگینی را که بر دوش مان نهاده شده است، به خوبی به فرجام برسانیم.

سلامت، بهروزی، موفقیت و شادکامی کلیه هموطنان عزیز و همکارانم را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی           از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

 

علی نعیمی

مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران