پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278115 تاریخ : 1396/01/02-20:04:18
,2,
پیام نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

پیام نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی، فرارسیدن سال 1396 و عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال ...»

فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به دوستان، یاران، همراهان و خانواده گرانقدر بانک کشاورزی تبریک می گویم.

با همه فراز و فرودهای داخلی و خارجی، در سالی که گذشت توانستیم با هم افزایی و خودآگاهی سازمانی از طریق دانش و بینش و کوشش و آفرینش ذهن خلاق و هوشمند کارکنان خود، گام های اثرگذاری در راه اعتلاء و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان برداریم و موفقیت های چشمگیری در حوزه بانکداری داخلی و بین المللی با هدف گذاری برای نیل به توسعه پایدار کشاورزی و در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به دست آوریم.

از آنجا که رسیدن به تعالی توسعه، از رهگذر بُرش های برنامه ای سالانه عبور می کند، ضروری است تمرکز خود را براساس « مسئولیت پذیری سازمانی» و«تعّهدحرفه ای» قرار دهیم. از این رو، «مدیریت رفتارحرفه ای» اولویت اصلی بانک برای سال آینده خواهد بود.

ان شاء الله در سال 1396 نیز به یاری پروردگار، در سایه زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، هدایت دولت محترم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و حمایت مجلس محترم شورای اسلامی، با تمام توان برای تداوم موفقیت و استمرار در مسیر خدمت رسانی، پیشرفت و تعالی خواهیم کوشید .

ما روندی را از سال های گذشته شروع کرده ایم و هرسال را در بانک کشاورزی با عنوانی متمایز ساخته ایم. سال 94 را سال «جهش» و سال 95 را سال «تلاش» خواندیم و به همین مناسبت شایسته است سال 1396 ، سال «تداوم» در بانک کشاورزی باشد که برگرفته از عبارت «توسعه درآمدها، آینده نگری و مدیریت رفتارهای حرفه ای» است.

بدون تردید با عزم، انگیزه، پشتکار و حمیّت سازمانی برای تحقق اولویت های عملیاتی بانک، نقش و جایگاه تخصصی بانک کشاورزی در برنامه ششم توسعه به عنوان محور تأمین مالی و اقتصادی بخش کشاورزی بیش از پیش برجسته خواهد شد و شاهد پیشرفت های مستّمر و چشمگیری در مسیر تحقّق توسعه پایدار بخش کشاورزی و نیز تأمین امنیت غذایی و رسیدن به خودکفایی در میهن عزیزمان خواهم بود.

از خداوند متعال تداوم خدمت رسانی به ملت شریف ایران را در سال جدید مسئلت دارم.

 

مرتضی شهیدزاده



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 360
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران