پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509817 تاریخ : 1398/12/27-14:18:54
,2,
پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

دکترعلی صالح آبادی، در پیامی، فرارسیدن نوروز سال 1399 را به مشتریان و همکاران نظام بانکی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، در بخشی از پیام دکتر صالح آبادی آمده است: در سال گذشته مجموعه بانک توسعه صادرات کوشید تا صادرکنندگان و بازرگانان ایرانی را در مسیر توسعه و رشد صادرات کشور یاری کند و بی تردید در سال جدید نیز این منش و روش را هرچه بیشتر به کار می گیرد.
متن کامل پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران را در ادامه می‌خوانید:
همکاران و مشتریان گرامی
حمد و سپاس خدای جهان را که دگرگونساز حال و سال است. در واپسین روزهای سال فرصت مناسبی است تا کارنامه خود را در زندگی شخصی و کاری مورد ارزیابی قرار دهیم تا گذشته ما به امید آینده و آینده ما به حسرت گذشته نگذرد.
یکسال گذشت با همه فرازها و نشیب ها و تلخی ها و شیرینی هایش. درسال 1398 بانک توسعه صادرات بسته ای تحت عنوان "مراقبت از مشتریان در شرایط تحریم" را در سه بخش مراقبتهای اعتباری ، اتخاذ تدابیر لازم برای انجام امور ارزی و بانکداری بین الملل مشتریان و مراقبت از مشتری با رویکرد بانکداری باز تهیه و تدوین کرد. تامین سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی صادرات محور از دیگر اولویت های بانک بود. تمرکز بیشتر بر شرکت های دانش بنیان و شرکت های کوچک و متوسط صادراتی نیز نقش ویژه ای در فعالیت های بانک داشت.
برای سال آینده نیز، رویکرد این بانک تداوم ارائه تسهیلات با نرخ های ترجیحی و مناسب از منابع صندوق توسعه ملی و منابع بانک، تامین سرمایه در گردش بنگاه های تولیدی صادرات محور و دانش بنیان و توسعه بانکداری باز و بانکداری دیجیتال خواهد بود.
سال 1399 رو به آغاز است، سالی که پیش درآمدی برای شروع سده ای جدید در تقویم هجری شمسی است. در حالی به استقبال سال جدید می رویم که شماری از تلاشگران عرصه نظام بانکی به دلیل ضرورت حضور مداوم در صحنه خدمت، جان باارزش خویش را بر اثر بیماری نوظهور و جدید از دست داده اند که برای آنان از خداوند متعال طلب مغفرت و آرامش داریم.
بانک توسعه صادرات همچون سایر بخشهای نظام بانکی کشورمان فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذارد و همچنان استوار کوشید تا صادرکنندگان و بازرگانان ایرانی را در مسیر توسعه و رشد صادرات کشور یاری کند و بی تردید در سال جدید نیز این منش و روش را هرچه بیشتر به کار می گیرد.
بانک توسعه صادرات به عنوان خانه تمام صادرکنندگان کشور با استقبال از پیشنهادها، راهکارها و نظرات که در نشستهای استانی خود، همچنان تکریم مشتریان و تسهیل در فرایند ارائه خدمات را در حد قوانین و توان در دستور کار خود قرار می دهد.
نوروز 99 را به تمامی همکاران ارجمندم در بانک توسعه صادرات ایران، نظام بانکی کشور، فعالان تلاشگر تجارت خارجی، اصحاب رسانه و مردم عزیز کشورمان تبریک گفته و آرزوی سالی خوش همراه با موفقیت، سلامت و سربلندی برای همگان دارم.

علی صالح‌آبادی
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران