پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451910 تاریخ : 1397/12/28-16:01:37
,10025,
پیام نوروزی مدیر عامل بیمه البرز

پیام نوروزی مدیر عامل بیمه البرز

مدیر عامل بیمه البرز در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بسمه تعالی

در آستانه نوروز و و ورود به شصت سالگی بیمه البرز از تمامی ذینفعان شرکت از جمله اعضای هیات مدیره، همکاران، ‌سهامداران، ‌شبکه فروش، بیمه گزاران و به ویژه نهادهای ناظر و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که با رهنمودهای خودشان و صدور آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه های مفید و موثر ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم. 

طی سال 1397 با خروج آمریکا از برجام شرایط به گونه دیگری برای کشور پیش رفت و در پی افزایش نرخ ارز فشارهای زیادی به اقتصاد کشور تحمیل شد. ولی خوشبختانه اجماع جهانی که مد نظر آمریکا بود علیه ایران فراهم نشد.

بیمه البرز با وجود تمام ناملایمتی‌ها و شرایط دشوار اقتصادی که در سال 1397 برای کشور رقم خورد، شرایط مساعد و بسیاری خوبی داشت و کماکان مقام اول مشتری مداری را داشت و تعهدات سنگینی را به جامعه و بیمه گزاران زیان دیده خود پرداخت کرد. از جمله کشتی سانچی، شرکت پشتیبانی دام ایران و زلزله منطقه غرب کشور. در زلزله غرب کشور با وجود حادثه تلخ، بیمه البرز با ایفای به موقع تعهدات خود توانست شرایط زندگی را برای آسیب‌دیدگان زلزله به نحو احسن مهیا سازد و شرایط ادامه حیات مجدد اقتصادی آنها را فراهم کند.

در سال 1397، بیمه البرز کماکان در تامین EPS حتی با انحراف مساعد موفق بود. ضریب خسارت پایین بیمه البرز در 10 سال گذشته کماکان ادامه داشت. شفافیت گزارشگری مالی از دستاوردهای دیگر بیمه البرز بود و توانست مقام شانزدهم را در بین تمام شرکت‌های بورسی کسب کند.

من به سهم خودم از رهنمودهای هیات مدیره، همکاران و شبکه فروش قدردانی می کنم چون تمام این دستاوردها حاصل رهنمودها و تلاش های این عزیزان و تبعیت از اصول حرفه ای بیمه گری بوده است. بیمه البرز به هیچ عنوان به رقابت مکارانه نپرداخته و بر رعایت اصول حرفه ای پایبند است.

با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور در سال 1397،‌ خوشبختانه بیمه البرز به لحاظ ایفای تعهدات، سرمایه‌گذاری‌های مناسب در بورس اوراق بهادار و ساخت و ساز بهترین شرایط را در طول تاریخ فعالیت خود داشته است. در بخش ساخت و ساز در سه سال گذشته فعالیت های خوبی انجام شده است و در سال های آتی ان شاالله بیش از دوازده پروژه به بهره برداری خواهد رسید. 

تمام این دستاوردها حکایت از این دارد که ورود به شصت سالگی بیمه البرز با خبرهای بسیار خوبی همراه خواهد بود.

پیشاپیش سال 1398 را به همه همکاران، سهامداران،‌ اعضای هیات مدیره و شبکه فروش تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم ان شالله این روند رو به رشد و بسیار عالی که نشان از بهبود و رشد دایمی شرکت بیمه البرز است، ادامه یابد. 

سید رسول تاجدار

مدیر عامل شرکت بیمه البرز



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران