پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451953 تاریخ : 1397/12/29-15:03:36
,1,
پیام نوروزی جناب آقای سید محمد صدرهاشمی‌نژاد در آستانه نوروز 1398

پیام نوروزی جناب آقای سید محمد صدرهاشمی‌نژاد در آستانه نوروز 1398

اقتصادنوین خانه‌ای است با اهالی بیشمار و گونه گون که هر کدام مسیر خود را دارند، خواسته خود را مطالبه می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصد نوین، متن ابن پیام نوروزی به شرح زیر است:

همین حدود هجده سال پیش بود که فکر کردیم رونق اقتصادمان که باید متکی بر بخش خصوصی باشد به بانک خصوصی هم نیاز دارد، بیشتر که جلو رفتیم هم فکرانمان بیشتر شدند، قانون مجاب و قانونگذار دست به کار شد. نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران متولد شد و با فاصله کمی بانک‌های خصوصی بیشتر و بیشتر.

امروز، این نخستین بانک خصوصی عهده‌دار مسئولیت "نخستین بودن" است و نخستین بودن عهده‌دار آدابی است که از عقل و احساس معنا می‌گیرد. 

شرکت‌ها و سازمان‌ها، حاصل توسعه عقل بشر برای اداره کردن بهتر امور هستند ولی وقتی صاحب نام می‌شوند که احساس به آن معنا ببخشد، و این یعنی بدانیم و آگاه باشیم که "اقتصادنوین" فقط یک بنگاه اقتصادی نیست، یک نهاد اجتماعی است که می‌خواهد شایسته نامی شدن در تاریخ باشد. این هدف روشن و گویا است. 

اقتصادنوین خانه‌ای است با اهالی بیشمار و گونه گون که هر کدام مسیر خود را دارند، خواسته خود را مطالبه می‌کند، چشم انداز خود را تصور می‌کنند و سهم خود را می‌خواهند. فهم این تنوع و تفاوت کمک می‌کند که تعادل حاصل شود و تعادل حاصل برابری حق و مسئولیت توام برای نیل به هدف است و تراز آن مهارت می‌خواهد. مهارت هم حاصل تلاش مستمر و ذهن جویا است که به لطف خیال خلاق معنا می‌یابد. 

خواهران و برادرانم

اقتصادنوین خانه من، شما و همه کسانی است که آداب بودن در آن را می‌دانند و هر گاه که معدودی، به هر دلیل خواسته‌اند این بودن و شدن را به انحراف بکشند یا گزندی برسانند، موفق نشده و نخواهند شد. این جمع یکپارچه، تلاش گذشته را حرمت نگه داشته و بر آن می‌افزاید. ما با هم این خانه را ساخته‌ایم، با هم از گذرهای سخت عبور کرده‌ایم و با هم آن را از گزندها حفظ خواهیم کرد تا به آیندگان پیشنهاد داشته باشیم. نمود پیشنهاد ما برای آینده، بانکی سالم، خوشنام، متحد، مودب و سخت‌کوش است که خیال خلاق ما آن را معنا می‌بخشد و مسیر را روشن می‌کند. 

سال نو مبارک است و مبارک است با هم برای هم بودن ما  

سید محمد صدرهاشمی‌نژاد

موسس و بنیانگذار بانک اقتصادنوین



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 525
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران