پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520931 تاریخ : 1399/07/16-14:49:50
,3,
پیام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی

پیام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی

دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه در پیامی فرا رسیدن ایام اربعین حسینی را به همه عزاداران آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ در متن پیام مدیرعامل آمده است:

بسمه تعالی

دلا کوی حسین عرش زمین است

مطاف و کعبه دل ها همین است

اگر خیل شهیدان حلقه باشند

حسین بن علی، آن را نگین است

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)، عاشورا رستاخیز زمین و زمان بود و اربعین تکرار یاد و خاطره حماسه سازان کربلاست. فرا رسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن امام همام را به همه شیعیان به ویژه به همکاران عزیز و خانواده محترمشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم در این روزهای بسیار مقدس که میلیون ها عاشق و دلداده از سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای منطقه و جهان به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا و عدم حضور در ولایت عشق، سامرا، نجف اشرف و کربلای معلی، با سوگواری خود در منازل در رثا و مظلومیت سیدالشهدا و 72 شهید کربلا می پردازند، همکاران معزز نیز همراه با خیل عاشقان، علاوه بر بهره مندی از این فضای روحانی در عرض ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جسم و روح خود را نیز به نور ایمان و ولایت ائمه معصومین علیهما السلام معطر نمایند.

اینجانب فرا رسیدن اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا را به همه آزادگان، آزاداندیشان و به ویژه همکارانم تسلیت عرض می نمایم. ان شاء الله با زنده نگه داشتن نهضت عاشورا، حق را در همه عرصه های زندگی پیشه راه نماییم.

غلامحسین صباغی

مدیرعامل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران