پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315260 تاریخ : 1396/11/22-09:53:45
,3,
پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با صدور پیامی، سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و تمامی آزادخواهان و عدالت طلبان جهان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، متن پیام به شرح زیر است :

 

بِسْمِ‌اللَّـهِ‌الرَّ‌حْمَنِ‌الرَّ‌حِیمِ

ِبه فضل الهی و بواسطه مجاهدت‌های مردم غیور و همیشه در صحنه ایران، در سی‌ و نهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه ی ورود به دهه چهارم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس شوری دیگر بیافرینیم.

دهه فجر و ماه بهمن، یادآور تحقق آرمان‌های بزرگ مسلمانان آزاده جهان در طول قرن‌ها مبارزه و جانبازی بوده و توانست پرچم حضرت رسول الله (ص)را در این مرزوبوم به اهتزاز درآورده و مردم ایران را به سرافرازی برساند. این ایام مبارک که یادآور یکپارچگی و یک صدایی ملت عظیم ایران است، نشان داد که با سلاح ایمان و باتبعیت از ولی امر مسلمین می توان طرحی نو در انداخت و بر باطل پیروز شد.

این انقلاب که روح جهان مرده در قرون گذشته بود، امید را برای تمامی حق جویان و آزادمردان جهان به ارمغان اورده  و با وجود رنج‌های بزرگی که از سوی بدخواهان تحمیل شده بود با عزتی مثال زدنی به دهه چهارم خود رسیده است.

اکنون نوبت ماست که به پاس آن همه رشادت‌ها و ایثار، با مشتی گره کرده به حمایت از این رخداد بزرگ بشری پرداخته و افتخاری آفرین باشیم و نشان دهیم که حافظ خون آن بزرگان هستیم.

این جانب ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و به شکرانه سال‌ها مجاهدت، صبوری و به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، از همه همکاران خود در سراسر کشور و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران دعوت می نمایم تا پر شورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی 22بهمن امسال شرکت کرده و برای تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام، همراه و هم صدا شویم.

 

سید امین جوادی

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 187
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران