پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377007 تاریخ : 1397/06/31-07:00:12
,10028,
پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران خدوم این سازمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر سیدتقی نوربخش به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم  و  سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهمترین برکات آن است.
این دوران به عنوان آیینه تمام نمای ظرفیت های ملت ایران در ابعاد مختلف یاد می شود. حماسه شگفت آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده بین المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید.
روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
گرامیداشت دفاع مقدس و حفظ خون شهدایی که در این راه، جان خود را تقدیم کرده اند، نباید از خاطر برد چرا که هدف، دفاع از استقلال و آزادی مرز و بوم و کیان مقدس اسلام بود و این همان آرمان مقدسی است که انقلاب اسلامی برمبنای آن شکل گرفته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این ایام غرور آفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و همکاران گرانقدرم در این سازمان تبریک عرض می نمایم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران