پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517320 تاریخ : 1399/05/14-16:15:05
,10026,
پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران به مناسبت «روز خبرنگار» پیام تبریکی به پاسداشت زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر فعالان حوزه رسانه و خبرنگاری صادر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، متن پیام دکتر محمد رضایی به شرح زیر است:

به نام خدا

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ «سوگند به قلم و آنچه می نویسد»

تقارن خجسته و فرخنده عید سعید غدیرخم با «روز خبرنگار» فرصت مغتنمی است تا به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت سهامی بیمه ایران صمیمانه ترین درودها و خالصانه ترین شادباش ها را به پاس تلاش های اصحاب رسانه، نثار خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و فرهیخته نمایم.

بی تردید، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه ای کشور،گوش و زبان جامعه اند؛ بینا، شنوا و گویا. ایشان نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به ویژه عرصه های زیرساخت توسعه همچون صنعت بیمه ممکن نیست. از این رو همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه ای و صنعت بیمه کشور ثمره های فراوانی در پیشرفت اقتصاد و صنعت کشور و تحقق جهش تولید در بر خواهد داشت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و با آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون، فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران حوزه اقتصادی و صنعت بیمه که همواره یار و مددکار "بیمه ایران" در فرهنگ سازی و توسعه صنعت بیمه بوده اند، تبریک و تهنیت می گویم.

محمد رضایی

مدیر عامل بیمه ایران



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران