پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510541 تاریخ : 1399/01/20-15:30:24
,2,
پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت میلاد مسعود ولی عصر امام زمان (عج)

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت میلاد مسعود ولی عصر امام زمان (عج)

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در پیامی میلاد خجسته منجی عالم بشریت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در متن این پیام آمده است: فرا رسیدن ولادت سراسر نور حضرت قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را صمیمانه خدمت ملت بزرگ ایران به ویژه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
دکتر مهری با توجه به شیوع ویروس کرونا و سایه سنگین آن بر جوامع بشری در این پیام تبریک آورده است:
امروزه شرایط جهان به گونه ای است که توجه به معنویت، میراث پیامبران عظیم الشان، و آموزه های متعالی ادیان آسمانی، به عنوان نیاز غیر قابل انکار انسان معاصر خودنمایی می کند.
مفهوم انتظار به مثابه چراغی است که در دل این میراث گرانقدر می درخشد و نور امید به آینده روشن را در دل همه مسلمین، مستضعفان و ستمدیدگان روشن می نماید.
دست به دعا می داریم تا مشیت الهی، بر تعجیل در زدودن پرده‌های غیبت و ظهور آن خورشید عالم‌تاب حکم نماید که همانا این طلوع، موجب غروب سلطه زر و زور و تزویر و آغاز تحقق وعده های حق؛ عدالت، آگاهی، آزادی و صلح در جهان خواهد بود.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن با یادآوری اهمیت ماه شعبان و تبریک اعیاد فرخنده این ماه به ویژه میلاد حضرت مهدی موعود (عج) ابراز امیدواری نمود که با بهره گیری از معنویات این ماه عزیز، با آمادگی بیشتر به سوی ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند متعال قدم برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 413
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران