پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328085 تاریخ : 1397/01/31-10:34:35
,10028,
پیام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

پیام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز، پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ماه شعبان، ماه فرخنده و خجسته‌ای است که اعیاد مبارکی را در خود جای داده است. سوم شعبان مصادف است با سالگرد با سعادت پاسدار بزرگ اسلام، حضرت امام حسین (ع) و چهارم شعبان همزمان با سالروز میلاد فرخنده پرچمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که به ترتیب روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده اند.

تاریخ سرزمین ما همواره با سرنوشت مردان و زنان فداکاری که برای حفظ این آب و خاک از خودگذشتگی داشته‌اند، گره خورده است.
پاسداران و ایثارگران سلحشور، نمونه‌های عینی غیرت و شهامت، شجاعت و فداکاری و دلاوری و پایمردی، علیه استکبار جهانی بوده‌اند.
در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، با اقتدا به ولایت فقیه در راه حفظ سرزمین و ارزش‌های این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نداشتند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی آنها هرگز فراموش نخواهد شد.
بدون تردید اگر امروز مردم ایران در امنیت کامل قرار دارند، نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان دلاوری است که با اهداء جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند. جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی، ایثار و جانفشانی را تا سرحد کمال به نمایش گذاشتند و با رهایی از هرگونه تعلق و وابستگی، تنها به اعتلای این مرز و بوم می اندیشیدند.
جانبازان شاغل در سازمان تأمین اجتماعی از نیروهای خدوم، متعهد و ساعی این سازمان هستند که همراه سایر کارکنان برای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی بیمه‌شدگان اهتمام می‌کنند.
اینجانب با گرامیداشت اعیاد خجسته ماه شعبان، سوم شعبان سالروز میلاد با برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار، چهارم شعبان سالروز میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و همچنین پنجم شعبان میلاد امام سجاد (ع) را خدمت پاسداران وجانبازان گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همکاران ارجمندم در سازمان تأمین اجتماعی تبریک عرض می نمایم و موفقیت و پیروزی همگان را از خداوند منان خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 465
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران