پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463223 تاریخ : 1398/02/04-10:39:31
,10028,
پیام سرپرست سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز جهانی کارگر

پیام سرپرست سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز جهانی کارگر

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام محمدحسن زدا به شرح زیر است:

 

مقام معظم رهبری: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.

روز جهانی کارگر تبلور ارزش جاودانه بشریت است و بر این باور هستیم که بدون ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای کارگران و تلاشگران عرصه تولید، نمی‌توان به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایدار رسید.

سازمان تأمین اجتماعی از ارگان هایی است که بیشترین ارتباط را با جامعه زحمتکش کارگری دارد و این عزیزان در سراسر کشور از خدمات گسترده و متنوع این سازمان استفاده می کنند. در حال حاضر بیش از 42 میلیون نفر معادل بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

حفظ حرمت و منزلت کارگران، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که با صداقت تمام سرمایه‌های وجودی، مادی و معنوی خود را برای ایجاد اشتغال، تولید و رونق اقتصادی کشور به کار می‌گیرند، لازمه رسیدن به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

سازمان تامین اجتماعی همه تلاش خود را به منظور حفظ حقوق بیمه‌شدگان، گسترش و توسعه خدمات، حل مسائل و مشکلات بیمه‌ای و درمانی و تامین رضایت کارگران عزیز جامعه به کار می‌گیرد.

این سازمان امداد رسانی و خدمات درمانی و بیمه ای مختلفی برای بیمه شدگان سیل زده نیز در نظر گرفته است و مراکز درمانی تأمین اجتماعی در مناطق سیل زده به تمامی هم وطنان اعم از بیمه شده و غیر بیمه شده خدمات درمانی رایگان ارائه داده اند.

عزم جدی داریم با روانسازی نظام خدمت‌رسانی و پاسخگویی خود، در مسیربیشتر شفاف‌سازی، بهبود مناسبات و تعاملات اجتماعی، برطرف ساختن عوامل نارضایتی، سازمانی کارآمد، امانتدار و پاسخگو بر محور عدالت گستری و مهرورزی گام برداریم.

اینجانب ضمن تبریک «روز جهانی کارگر» به تمامی اقشار زحمتکش جامعه، امید دارم با حمایت‌های دولت و همدلی معنوی و صادقانه کارگران و زحمتکشان عرصه کار، چالش‌های پیش روی سازمان تأمین اجتماعی به فرصت تبدیل شود و خادمین شایسته ای برای کارگران عزیز باشیم و بتوانیم رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را با توسعه و ارتقاء مستمر خدمات به دست آوریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 434
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران