به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گمرک ایران، متن پیام مهدی میراشرفی به این شرح است:
در میان نیازهای گوناگون بشری که تأمین و تداوم آنها اجتنابناپذیر است، به جرأت میتوان گفت ارتباط و تعامل اجتماعی از بالاترین جایگاه و اهمیت برخوردار بوده و شاید به همین دلیل است که شاهد بروز و ظهور فناوریهای نوین جهت توسعه و تسهیل ارتباطات و دستیابی به روشهای مناسبتر برای ایجاد سلامت و شفافیت در انجام امور هستیم.
گمرک به عنوان یک سازمان حاکمیتی که نقش بسیار پررنگی در توسعه و تسهیل تجارت و همچنین صیانت از سلامت جامعه برعهده دارد، تعامل و ارتباط با ذینفعان به منظور پاسخگویی به نیازها و خواستههای منطقی آنها را در رأس برنامههای خود قرار داده و همواره میکوشد تا از جدیدترین شیوهها و ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دستیابی به این هدف استفاده کند.
بنابراین از همه همکاران ارجمندم در گمرک جمهوری اسلامی ایران بهویژه واحدها و مسئولان روابطعمومی انتظار دارم که با نصبالعین قرار دادن موضوعاتی چون مشتریمداری، مردمداری، پاسخگویی و جلب رضایت ذینفعان که به اعتقاد من پایه و اساس تحکیم و تقویت ارتباط میان مردم و دولت است، حداکثر تلاش خود را به عمل آورند.
با اغتنام از فرصت پیش آمده 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه همکاران شریف، زحمتکش و خدوم خود در گمرکات سراسر کشور تبریک گفته، تندرستی و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
مهدی میراشرفی
رئیس کل گمرک ایران