پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353892 تاریخ : 1397/05/17-14:30:21
,17,16,
پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت روز خبرنگار

پیام رئیس کل گمرک ایران به مناسبت روز خبرنگار

رئیس کل گمرک ایران طی پیامی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار ، این روز را به اصحاب رسانه و قلم، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گمرک ایران، متن پیام به این شرح است:

وحدت و همدلی و وجود فضای اعتماد و اطمینان عامل اصلی پیشرفت و ترقی هر ملتی است و آنچه که می‌تواند موجب دوام ارتباط دوسویه و ایجاد پیوندهای عمیق بین مردم و مسئولان به ویژه در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های یک جانبه شود، اطلاع‌رسانی شفاف، صحیح، مستمر و توأم با صداقت و راستگویی است. نباید جنگ رسانه ای و تخریب اعتماد مردم به مسئولان را به عنوان یک تاکتیک در شرایط کنونی نادیده گرفت. نقش بی بدیل رسانه و خبرنگار امروز بیش از هر زمان دیگری در دادن امید به آینده باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
توسعه روزافزون شبکه‌های اطلاع‌رسانی، اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و ابزارهای متنوع مبتنی بر فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی نظیر اینترنت و شبکه های اجتماعی ، فرصت‌های کم نظیری فراهم کرده است تا مدیران و مسئولان به کمک خبرنگاران با سهولت تصمیمات مدیریتی و عملکرد مجموعه خود را به اطلاع مردم برسانند و در عین حال از خواسته‌ها، پیشنهادات، دیدگاه‌ها و نظرات مردم به طور مستقیم و بدون واسطه آگاهی یابند.
از این‌رو مایلم به سهم خود از تلاش و اهتمام بی‌دریغ اصحاب رسانه در جهت اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع به جامعه صمیمانه قدردانی و تأکید نمایم که ما در گمرک جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد کامل به نقش و اهمیت وسایل ارتباط جمعی در جهت تحکیم ارتباط بین مردم و مسئولان و تلاش برای همکاری نزدیک با رسانه‌ها آماده پاسخگویی شفاف به مردم به ویژه خدمت‌گیرندگان هستیم . ضمن طلب آمرزش و علو درجات برای شهدای گرانقدر حوزه خبررسانی، موفقیت روزافزون اصحاب رسانه و قلم را مسألت می‌نمایم.

فرود عسگری- رئیس کل گمرک ایران


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 429
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران