پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509666 تاریخ : 1398/12/25-11:51:08
,2,
پیام تسلیت مدیرعامل بانک کشاورزی به خانواده یکی از کارکنان تازه درگذشته به دلیل ابتلا به کرونا

پیام تسلیت مدیرعامل بانک کشاورزی به خانواده یکی از کارکنان تازه درگذشته به دلیل ابتلا به کرونا

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی درگذشت یکی از همکاران این بانک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، جواد پایدار از کارکنان بانک کشاورزی شعبه شهیدبهشتی اردکان استان یزد،روز گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به لقاءالله پیوست.

بر اساس این گزارش،متن پیام روح اله خدا رحمی به شرح زیر است:

بنام خداوند تسکین دهنده دل ها

انا لله و انا الیه راجعون، درگذشت همکار عزیزمان  مرحوم جواد پایدار  همکار شعبه شهیدبهشتی اردکان استان یزد را که بر اثر بیماری ناشى از ویروس کرونا از این جهان فانى رخت بر بست و به لقاءالله پیوست، به همه همکاران عزیز و خانواده ایشان تسلیت عرض مى کنم.

از درگاه خداى بزرگ براى ایشان و پدر مرحومشان که ایشان هم به تازگى و بر اثر همین بیمارى ازمیان ما رفتند، طلب آمرزش و آرامش مى کنیم  و براى بازماندگان ایشان آرزوى سلامتى و شکیبایی داریم.

امیدواریم خداى بزرگ هموطنان و همکاران ما را از آسیب بیشتر این بیمارى محافظت کند و به همه ما توان تحمل و مقابله با این بلاى فراگیر عطا فرماید. 

روح اله خدارحمى



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 537
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران