پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280418 تاریخ : 1396/03/20-10:42:32
,10026,10028,
پیام تسلیت رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پی حادثه تروریستی در تهران

پیام تسلیت رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پی حادثه تروریستی در تهران

در پی حمله تروریستی عناصر وابسته به ارتجاع منطقه و شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان، آقای پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، متن این پیام تسلیت به شرح ذیل میباشد:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

 

شهادت مظلومانه جمعی از مردم بی گناه و همچنین چند تن از نیروهای امنیتی و حافظان عزت و اقتدار ایران اسلامی در دو حمله کوردلانه به حرم مطهر امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی ، ملت ایران را داغدار کرد.

قطعا این اقدامات نفرت انگیز که برای ایجاد هراس و تردید در عزم ملت ایران است مثل همیشه ناکام خواهد ماند و در کنار هم، استوارتر و متحدتر از گذشته در مسیر آرمان های بزرگ انقلاب گام برخواهیم داشت.

رنج از دست رفتن این عزیزان، جانکاه است اما ملت ما به وعده الهی ایمان و اعتقاد راسخ دارد که همه کسانی که مظلومانه در این حوادث به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، همواره زنده خواهند بود و با شتافتن به سوی پروردگار راه رستگاری در پیش گرفته اند.

بدین جهت از سوی خانواده بزرگ بیمه ایران این ضایعه را به محضر مردم شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده های داغدار، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای شهدای این حوادث علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم. همچنین امیدورام در پرتو الطاف الهی مصدومان نیز، هر چه سریعتر شفا یابند و با سلامت کامل به آغوش عزیزان خود بازگردند.

 

محسن پورکیانی




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران