پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308738 تاریخ : 1396/08/22-15:55:24
,3,
پیام تسلیت در پی جان‌باختن هم‌وطنان کرمانشاهی

پیام تسلیت در پی جان‌باختن هم‌وطنان کرمانشاهی

خشم طبیعت و زلزله ای مهیب، گروهی از هم میهنان ما را در خطه دلاورخیز غرب کشور از ما گرفت و ایران زمین در غم از دست رفتگان این فاجعه داغدار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری موسسه اعتباری کوثر، خبر وقوع زلزله در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان موجب تاسف و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان و آسیب دیدگان نیز بردباری مسئلت داریم.

موسسه اعتباری کوثر در همنوایی با مردم بزرگوار ایران، این مصیبت جانگداز را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و خود را در غم ایشان شریک می داندبی تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران