پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489152 تاریخ : 1398/05/16-16:49:10
,5,
پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: عموم خبرنگاران و رسانه‌های کشور در جنگ تمام عیاری که دشمنان علیه ایران به راه انداختند یاریگر صنعت نفت بوده و در بزنگاه‌های مهم همواره در یک جبهه برای صیانت از منافع ملی جنگیده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی وزارت نفت، متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

ن والقلم و ما یسطرون...

خبرنگاران، چشمان ناظر مردم بر شئون مختلف حاکمیت و دولتمردان و راوی واقعیت‌ها برای جامعه هستند. تعهد، تخصص و تعصب بر صیانت از منافع مردم از جمله ملزوماتی است که می‌تواند حرفه خبرنگاری و فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را در پیشبرد اهداف کشور و صیانت از منافع ملی به یک فعالیت اثربخش و یاری‌رسان حاکمیت بدل نموده و نور امید و آگاهی بر جامعه بتاباند.

خباثت دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران در ماه‌های گذشته بیش از هر زمان دیگری انسجام یافته است و با وضع تحریم‌های شرورانه و هوشمند، جنگی تمام عیار در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی به راه انداخته‌اند تا به مطامع خود برسند. صنعت نفت که در این میان در صف نخست این رویارویی قرار دارد توانسته است به فضل الهی و با تلاش شبانه‌روزی همه دلسوزان کشور، آرزوهای دشمنان را در این زمینه ناکام کند. مفتخرم که اعلام نمایم عموم خبرنگاران و رسانه‌های کشور نیز در این عرصه یاریگر صنعت نفت بوده و در بزنگاه‌های مهم همواره در یک جبهه برای صیانت از منافع ملی جنگیده‌اند.

اینجانب با تبریک روز خبرنگار به شما عزیزان فعال در عرصه رسانه‌ای کشور، این تلاش و مجاهدت را پاس داشته و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و توفیق شما را آرزو می‌کنم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 254
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران