پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489825 تاریخ : 1398/05/31-15:15:39
,10028,
پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز پزشک

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، روز پزشک را به تمامی پزشکان سراسر کشور به خصوص پزشکان شاغل در مراکز درمانی این سازمان، تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر مهدی درخشان به شرح زیر است:

برای هر انسانی دو نعمت گرانبها یعنی امنیت و سلامتی لازمه آرامش و حیات است که حفظ یکی از این دو گوهر یعنی سلامتی به دستان پرتوان طبیبان سپرده شده است. پزشکان این سرزمین وارثان راستین طبیب عالی قدر ایرانی "شیخ الرئیس ابو علی سینا" می باشند و با همت و ایثار این گروه سلامت به مردم هدیه می گردد. خداوند متعال که خود شافی همه آلام است پزشکان را  واسطه شفا قرار داده است و این نعمتی است که نصیب همگان نمی شود.
اینجانب اول شهریور سالروز تولد حکیم ابو علی سینا دانشمند و حکیم ایرانی را که به نام و یاد آن بزرگوار بعنوان روز پزشک نامگذاری شده است به تمامی همکاران محترم پزشک که با تمام کمبودها و مشکلات ایثارگونه در اقصی نقاط کشور در خانواده بزرگ تامین اجتماعی با تلاش بی وقفه به امر درمان بیماران اشتغال دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق ضمن سلامتی و شادکامی همه عزیزان، شاهد تداوم ارائه خدمات تشخیصی درمانی مناسب و تسکین آلام همه بیماران و دردمندان این مرز و بوم باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 415
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران