پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451921 تاریخ : 1397/12/28-16:25:25
,1,
پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به مناسبت فرارسیدن نوروز

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به مناسبت فرارسیدن نوروز

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران طی پیامی فرا رسیدن نوروز باستان و سال 1398 را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن این پیام آمده است: «خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حلول سالی جدید را ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالی که گذشت بار دیگر به پشتوانه صاحبان سهام، مشتریان و خیرین ارجمند همدلی و همبستگی را سرلوحه کار خود قرار داده و در سایه اعتماد ارزشمند هموطنان، سالی پر فروغ را تجربه کرد.

سال گذشته موفق شدیم تا با تکیه بر اعتماد و همکاری مشتریان و سهامداران گامهای مثبت و موثری را در مسیر خدمت رسانی بیش از پیش به مردم شریف ایران برداشته و آنگونه باشیم که شایسته هموطنان عزیزمان است.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت کارکنان صدیق، زحمتکش و گرانقدر بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر ایران اسلامی، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در عرصه ارائه خدمات مطلوب و شایسته بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه به هموطنان گرامی بوده ایم و بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما همکاران و هم افزایی خیرین عزیز محقق نمی گردید.

بانک قرض الحسنه مهرایران طی یازده سال فعالیت موثر خود در حوزه های مسئولیت اجتماعی و توانمندسازی نیازمندان واقعی جامعه با همت بلند کارکنانش مسیر رشد و پیشرفت را پشت سر گذاشت و ارتقای کمی و کیفی خدمات را در برنامه های خود گنجاند و بنیانی استوار برای کسب جایگاه برتر در نظام بانکی را پایه گذاری کرد.

در سال 1398 نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده بانکداری ناب اسلامی ارتقا یابد و به یاری خداوند، این مسیر با سرعتی بیشتر طی شود.

در طلیعه سال جدید، بانک قرض الحسنه مهرایران با تمام ظرفیت، همت و تلاش، خود را برای بهبود فضای اقتصادی، ارتقاء شاخص های رفاهی و خدمت‌رسانی صادقانه به کار خواهد گرفت و امید و اطمینان دارم که نیروهای خلاق و خدوم بانک که ارزشمندترین سرمایه ها هستند در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ازدرگاه خداوند متعال موفقیت نظام بانکی کشور به ویژه بانک قرض الحسنه مهرایران در خدمت رسانی شایسته تر به هم میهنان گرانقدر را مسئلت دارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 386
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران