پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293291 تاریخ : 1396/06/04-15:53:02
,10026,
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به ویژه کارکنان سختکوش مجموعه تامین اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکترسید تقی نوربخش به شرح زیر است:

حمد و ستایش خداوند سبحان را که توفیقی نصیب نمود تا به اتفاق جمعی از مردان و زنان بزرگوار، خدمتگزار مردم شریف این سرزمین باشیم، عزیزانی که در حوزه‌های مختلف و در اقصی نقاط کشور در امر خدمت‌رسانی در بخش‌های  بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی، تمامی همت خود را به کار گرفته اند  تا با انجام خدمت بی‌منت به بندگان خوب خدا، موجبات رضایت الهی را فراهم نمایند.
در ایام هفته دولت و روز کارمند قرار داریم که یادآور دولت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت را مغتنم می دانم تا به تمامی کارکنان عزیز مجموعه تامین اجتماعی؛ فرزانگان و اندیشمندان و تلاشگران در حوزه‌های مختلف تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه و اثربخش آنان که برای راحتی جامعه تحت‌پوشش ارائه می‌شود، قدردانی نمایم.
اینجانب تمامی همت خود را جزم خواهم کرد تا به یاری و مدد یکایک شما عزیزان، در راه خدمت به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و درنهایت کسب رضایت خداوند سبحان، از هیچ کوششی دریغ ننمایم.
همکاران گرامی! توفیق ما در این سنگر خدمت‌رسانی، مستلزم تدبیر درست امور در حیطه مدیریتی و امیدواری به همراهی سایر مراجع مؤثر بر سرنوشت سازمان و اعتماد مردم و درنهایت امید به فضل بیکران خداوند تبارک و تعالی است که فرمود: "جماعت مؤمن را حمایت و خدمت بی‌منت به مردم، عبادت است و مزد این عبادت را تضمین می‌نماید".
توفیق روز افزون همه شما همکاران ارجمند را در مسیر جلب رضایت شرکای اجتماعی این سازمان بزرگ از درگاه خداوند رحمان خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران