پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533154 تاریخ : 1399/09/29-10:45:32
,1,
پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسب ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

مدیرعامل بانک سینا در پیامی، ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به مدافعان سلامت کشور به ویژه پرستاران عزیز و گرامی تبریک گفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:
«حضرت زینب(س) اسوه عزت طلبی، عدالت خواهی و استقامت است. بزرگ بانویی که در خانه رفیع امامت و در دامان کرامت، پرورش یافت. با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش مصائب بازماندگان قیام کربلا شد.
سالروز ولادت درّ درخشان مهر و عاطفه حضرت زینب کبری(س)، به پاس جانفشانی ها و فداکاری پیشقراولان نظام سلامت، روز پرستار نامگذاری شده است. فرشتگان سپید قامتی که با مهربانی و لطف در سخت ترین لحظات بیماری و درد، به ویژه در ایام پرالتهاب فعلی شیوع کرونا، سرسختانه در صف مقدم مبارزه ایستاده اند و التیام بخش تن های رنجور هستند.
این روز بهترین فرصت برای یادآوری مجاهدت های بی وقفه جامعه شریف پرستارانی است که با ازخودگذشتگی و عطوفت و مهر همواره به دنبال تسکینی برای آلام بیماران هستند و در این راه، خستگی نمی شناسند.
اینجانب، میلاد مسعود حضرت زینب(س)، نماد صبر، شجاعت و استقامت و روز پرستار را به تمامی حافظان سلامت، پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم».



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران