پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514059 تاریخ : 1399/03/19-13:31:21
,1,
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی در پی انتصاب رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی در پی انتصاب رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیرعامل بانک دی در پیامی، انتصاب آقای سعید اوحدی را به عنوان «معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی،
جناب آقای مهندس سعید اوحدی
با اهدای سلام و تحیت
با احترام، اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان بانک دی، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» که نشان از درایت و توانمندی جنابعالی و حسن اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما است، تبریک عرض می کنم. امید است در سایه الطاف الهی و بهره مندی از توانمندی های ارزنده حضرتعالی، خدمت به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران که دینی الهی بر گردن همگان است، بیش از پیش در اولویت امور قرار گیرد.
از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون برای جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و خدمتی سرشار از نشاط و مملو از توکل الهی در راستای رشد و شکوفایی آن مجموعه معظَم را خواستارم.
همچنین بر خود واجب می دانم کمال تشکر و سپاسگزاری را از سال ها خدمات صادقانه و مجاهدت های حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی در خدمت به خانواده معزز شهداء و جامعه ایثارگری و همچنین ترویج و اعتلای فرهنگ ایثارگری داشته باشم و از خداوند متعال بهروزی و سلامتی ایشان را مسالت می نمایم.

برات کریمی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک دی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 383
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران