پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507763 تاریخ : 1398/11/20-16:40:24
,1,
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت چهل و یکمین طلوع فجر

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت چهل و یکمین طلوع فجر

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، را به هم وطنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
بیست و دوم بهمن ماه، «عید ظفر» است. در این روز ملت ایران، حیاتی دوباره یافت. ماهی که هر سال، یادآور شکوه، عظمت، شور و شعور انقلابی مردمی است که در اوج ظلم واستبداد با تکیه بر ایمان ، اعتقاد وپیروی از رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پا خاستند تا استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را برای سرزمین خود به ارمغان بیاورند ، دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب ، دهه به ثمر نشستن خون های ریخته شده در راه حق ، عدالت و دهه دست یافتن به آرزوهای ملتی است که با خلق حماسه ای ماندگار، نام ایران را در تاریخ جاودانه کردند.
چهل و یکمین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران را در حالی ورق می زنیم که ایران عزیز بار دیگر سوگوار شهادت یکی از بزرگ مردان تاریخ ایران زمین، سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی شد. مبارزی نستوه که سال ها در راه حفاظت از کیان این مرز و بوم با جهل و ظلم مبارزه کرد و با دلیری و حماسه و مجاهدت و استقامت، جان خویش را در راه آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کرد.
نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال 1357 با رهبری امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی و آزادی خواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دهنده بلوغ این حادثه عظیم در جهان اسلام و به ویژه در گستره مرزهای امن ایران اسلامی است.
اکنون که دشمن با توجه به پیشرفت های چشمگیر ایران در حوزه نظامی، قدرت مقابله با ایران را ندارد به حربه اقتصادی روی آورده است و کشور در جنگ دیگری است، جنگی که توسط کشورهای استکباری برای ایران به وجود آمده است و ابزار دشمن، چالش های اقتصادی هستند که این مسئله، تکلیف ما را سنگین تر می کند. در مقطع کنونی که دشمن در ابعاد سخت و نرم، ضربات کوبنده ای از انقلاب و ملت بزرگ ایران دریافت کرده و در حضیض ضعف و انفعال قرار دارد، شرکت مردم بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت های کوبنده دیگری است که موجب شکست و نومیدی بیش از پیش دشمن خواهد شد.
اینجانب ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر از شما همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی دعوت میکنم با حضور پرشور در آیین‌های ویژه‌ دهه‌ فجر و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، برگ زرین دیگری بر دفتر عزت و افتخار این سرزمین بیفزایید و هم صدا با هموطنان خود در اقصی نقاط ایران اسلامی فریاد آزادگی و برائت از مستکبران جهان سر دهید.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران