پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512921 تاریخ : 1399/02/27-10:06:05
,1,
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

برات کریمی، مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روابط عمومی نه به عنوان یک نهاد تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک نهاد مشورتی و تخصصی تاثیرگذار در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد به گونه ای که در عصر حاضر روابط عمومی را نمی توان صرفاً به عنوان ابزاری برای مدیریت قلمداد کرد، بلکه باید آن را فلسفه مدیریت دانست. ارتباطات اثربخش و کارا جوهره روابط عمومی است و مدیران امروزی اگر مهارت ارتباط با جامعه، ذینفعان، مشتریان و کارکنان را در چارچوب هنر روابط عمومی نیاموخته باشند، بخش عظیمی از مدیریت آنان رنگ ناکارآمدی به خود می گیرد.
روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین سازمان و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران سازمان به افکار جمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با جامعه و ذینفعان اقدام کند، بسیار حایز اهمیت است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت ماه (16 می) را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری کرده اند.
در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.
بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن گری افکارعمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی شک مأموریت انجام آن برعهده روابط عمومی ها است.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی در شعب تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران