پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512119 تاریخ : 1399/02/14-13:09:14
,1,
پیام تبریک مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک سپه

پیام تبریک مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت سالروز تاسیس بانک سپه

دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پیامی سالروز تاسیس بانک سپه را به مدیر عامل، هیئت مدیره و کارکنان پر تلاش این بانک تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه، نخستین بانک ایرانی، روزی فرخنده و نقطه عطفی در صنعت بانکداری کشور به شمار می رود.

آغاز نود و ششمین سالروز تاسیس بانک سپه را امروز در حالی جشن می گیریم که بر آنیم با پیوند و همراهیِ پنج بانک دیگر، قدیمی ترین بانک کشور را با هم افزایی، اعتبار و همراهی بانکهای وابسته به کارآمدترین و بهره ورترین بانک ایرانی مبدل کنیم.

بی شک بزرگترین بانک ایرانی با تکیه بر قابلیتهای فراوان و متنوع خود می تواند در مسیر خودکفایی، استقلال اقتصادی کشور و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه به ویژه در سال جهش تولید گام بردارد، چرا که خدمت رسانی به ملت شریف ایران بزرگترین افتخار و جلب رضایت پروردگار از بالاترین فرایض می باشد.

در پایان بار دیگر به نمایندگی از همکارانم در بانک مهر اقتصاد سالروز تاسیس بانک پر افتخار، خوشنام و معتبر سپه را به خانواده بزرگ این بانک اعم از سهامداران، مشتریان، مدیران و کارکنان تبریک عرض می نمایم و با شما در این روز فرخنده بار دیگر پیمان می بندیم همراه، همدل و هم پای هم در جهت رشد و اعتلای بانک سپه و توسعه اقتصادی کشور، بلند و استوار گام برداریم.

همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند

غلامحسن تقی نتاج

مدیر عامل بانک



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران