پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451824 تاریخ : 1397/12/27-17:43:24
,10026,
پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بسم الله الرحمن الرحیم 

همکاران پرتلاش و صدیق شرکت سهامی بیمه ایران

امسال در طلیعه حلول سال نو، این ایام را در تقارنی بسیار مبارک و دلنشین تجربه می­کنیم. شکوه و زیبایی و جلوه و جلال و تبرک لحظات تحویل سال نو در تقارن خجسته با روزهای سرشار از معنویت ماه رجب المرجب و سالروز ولادت امام جود و کرم حضرت جوادالائمه(ع) و مولی­الموحدین امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، بشارت آغاز بهاری سرشار از عنایات و الطاف ربوبی را دارد.

سالی که پشت سر گذاشتیم فراز و نشیب­ها و سختی و گشایش­های خاص خود را داشت و البته در این رهگذر، آنچه بیشترین جلوه را بروز داد همراهی، همت و همیت شما همکاران عزیز بود که بی مضایقه و عاشقانه برای اعتلای نام بزرگ بیمه ایران تلاش نمودید. در سال 97 برنامه­هایی را در آغاز راه با مدیران سراسر کشور و در جوار مضجع مطهر امام مهربانی­ها، حضرت ثامن الحجج(ع) مرور نمودیم و بر آن شدیم که پاره­ای از تغییرات اساسی در رویه­های بیمه­گری را با هدف اصلاح و بهبود کلید بزنیم. اکنون و در واپسین روزهای سال، نتیجه این اراده جمعی و مشارکت یکایک شما عزیزان در این عزم و تصمیم، به خوبی به منصه ظهور رسیده است. تلاش شما همکاران عزیز و شبکه فروش صدیق بیمه ایران و التزام ستودنی همه اجزاء شرکت به تحقق این برنامه­ها، آرامش خاطر ارزشمندی را برایمان به ارمغان آورد که توانستیم در امتحان خدمت به مردم پاک و اصیل ایران اسلامی سربلند باشیم و همزمان با اجرای تغییرات و استمرار خدمات، دانستیم که کجا هستیم و به کجا باید برویم.

راه پیش رو مملو از امید است و قطعاً نیازمند همتی جهادگونه و راه پیموده شده در سال 97 ، اعتماد به نفس ما را برای ادامه برنامه­های تعالی­محورمان افزوده و البته برای جبران کاستی­های آن هم می­بایست مسئولانه تلاش کنیم.

همکاران عزیز؛ نیک می­دانیم و می­دانید که مردم برای برند و نشان بیمه ایران اهمیت قائل هستند و آن را دوست دارند. در سالی که گذشت در کنار اصلاح پرتفوی و اعمال مدیریت ریسک بهینه، یکی از محورهای توجه ما احیای این برند بود که می­بایست آنچنان که زیبنده بیمه ایران است محقق شود. برای سال 1398 نیز زیرساخت وقوع حرکتی انقلاب­گونه در زمینه شکوفایی، توسعه و تعمیم بیمه­های زندگی مهیا ساخته­ایم و یکی از سنجه­های تعیین­کننده­مان برای ارزیابی واحدهای ستادی و اجرایی و شبکه محترم فروش را میزان توفیق آنها در این وادی اعلام نموده­ایم. ما اعتقاد داریم که می­توانیم با فرهنگ­سازی و توسعه بیمه­های زندگی و به ویژه تأمین نظر بیمه­گذاران از منظر ریسکی در کنار سرمایه­گذاری و در قالب بیمه­های عمر، برای آینده آنان حریم امنی را بسازیم و به فضل خداوند منان و عزم شما همکاران صدیق در این مسیر، با صلابت گام خواهیم نهاد.

ما اعتقاد داریم که سختی­های پیش­رو و به ویژه آثار ناشی از تحریم ­های ظالمانه دشمنان این ملت همیشه سرافراز را با بصیرت و صبر و همدلی و تلاش مضاعف پشت سر خواهیم نهاد و تحقیقاً اگر نیت­هایمان را خدایی و در مسیر خدمت به بندگان او متمرکز نمائیم، خدا با ما خواهد بود، همچنان که تاکنون اینگونه بوده است.

اینجانب، ضمن قدردانی صمیمانه از مساعی همه شما همکاران عزیز درکلیه سطوح و ارکان شرکت و شبکه محترم فروش در سالی که پشت سر نهادیم، مراتب تبریکات قلبی خود را به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید تقدیم­تان داشته و از درگاه خداوند سبحان، استمرار عزت و عافیت و سربلندی خانواده بزرگ بیمه ایران را مسئلت می­نمایم.

محسن پورکیانی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 440
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران