پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 468242 تاریخ : 1398/04/24-17:10:33
,17,
پیاده‌سازی پروژه‌های حوزه سلامت با مشارکت تشکل‌ها

در سومین کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران مطرح شد

پیاده‌سازی پروژه‌های حوزه سلامت با مشارکت تشکل‌ها

اعضای کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران در سومین نشست این کمیسیون، به ادامه بحث بر سر تدوین برنامه‌ها و اهداف کمیسیون در دوره دو ساله پیش رو پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، این دوره از کمیسیون اقتصاد سلامت به دنبال آن است تا همانند دوره گذشته، با هم‌فکری و همراهی تشکل‌های حوزه سلامت، موانع و دست‌اندازهای پیش‌روی کسب‌و‌کار این بخش را برطرف کند. به همین منظور، در آغاز دوره جدید فعالیت کمیسیون، برنامه‌ها و نقشه راه آن با حضور نمایندگان بخش‎‌خصوصی از حوزه سلامت در هیات نمایندگان اتاق تهران به همراه مدیران برخی تشکل‌های مرتبط با اقتصاد سلامت مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

آن‌طور که محمود نجفی‌عرب، رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران، عنوان کرد در این دوره نیز طرح‌ها و پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی پس از بررسی و تصویب در کمیسیون، برای اجرا به هیات رییسه اتاق تهران ارجاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دوره قبل فعالیت این کمیسیون، پروژه مطالعاتی مرتبط با روش‌های پیشنهای خصوصی‌سازی در حوزه سلامت به سرانجام رسید، افزود: در این دوره نیز چندین طرح پژوهشی از جمله تفکیک وظایف وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن ‌و ‌تجارت در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در دستورکار قرار دارد.

نجفی‌عرب همچنین از طرح تدوین و پایش بانک اطلاعاتی حوزه سلامت به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های این دوره کمیسیون اقتصاد سلامت یاد کرد و افزود: در این دوره باید از ظرفیت شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش‌خصوصی در پیشبرد راهکارهای فعالان اقتصادی در حوزه سلامت، استفاده کرد.

رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران همچنین، از بررسی مجدد طرح تحول سلامت در این دوره از فعالیت کمیسیون در اتاق تهران خبر داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران