به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ثامن ارتباط عصر، با توجه به محیط رقابتی کنونی در صنعت خرده فروشی، فروشگاه های زنجیره ای لازم است که به منظور حداکثر نمودن سودآوری مشتری، علاوه بر اکتساب مشتریان جدید، به حفظ مشتریان قدیمی و افزودن ارزش آنها بپردازند. یکی از متداول ترین راه های افزایش ارزش مشتری برای فروشگاه های زنجیره ای، فروش محصولات بیشتر به مشتریان کنونی و برتر فروشگاه از طریق فروش متقاطع می باشد.
سامانه تبلیغات متمرکز سفیر با دارا بودن امکان فروش متقاطع به مشتریان پس از جلب توجه مدیران ارشد فروشگاه های زنجیره ای کوروش، در سه شعبه منتخب این فروشگاه در شهر تهران به صورت پایلوت پیاده سازی گردید.