پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450292 تاریخ : 1397/12/11-12:21:31
,5,
پژوهشگاه نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با هدف توسعه همکاری و استفاده از امکانات تحقیقاتی دو طرف، تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این تفاهم‌نامه همکاری بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و فرج‌الله رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور امضا شد.

همکاری در الگوسازی، استانداردسازی، مشاوره صنعتی و انتقال فناوری‌های نو و اجرای مشترک پروژه‌ در صنایع نفت و ساختمان از موارد تاکید شده در این تفاهم‌نامه است.

برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی مشترک و بهره‌گیری از امکانات آموزشی - پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده‌ها نیز از دیگر مسائلی است که قرار است در این تفاهم‌نامه بررسی شود.

همکاری در برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی در حوزه صنایع نفت و ساختمان و پشتیبانی از سمینارها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های علمی - تخصصی مشترک نیز از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

همکاری دو جانبه پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان نظام مهندسی در زمینه اقتصاد دانش بنیان و برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت‌آموزی برای کارکنان و اعضا نیز در این تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران