پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 338468 تاریخ : 1397/02/12-18:42:46
,10026,
پژوهشکده بیمه حامی طرح‌ها و پایان نامه‌های بیمه‌ای

گفتگو

پژوهشکده بیمه حامی طرح‌ها و پایان نامه‌های بیمه‌ای

حمایت‌های دانشجویی پژوهشکده به این صورت است که پروپوزال‌هایی که به تصویب دانشگاه‌ها می‌رسد مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

بانک و صنعت؛ در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به سراغ غرفه پژوهشکده بیمه که یکی از شرکت کننده گان در این نمایشگاه بود رفتیم و گفتگویی کوتاه با سرکار خانم آل‌حبیب، کارشناس اداره امور پژوهشی پژوهشکده بیمه انجام دادیم که مشروح آن را در زیر می خوانید:

 

لطفا خوتان را معرفی و درمورد طرح جدید پژوهشکده بیمه توضیح دهید؟

آل حبیب؛ کارشناس اداره امور پژوهشی پژوهشکده بیمه هستم.

طرح‌های پژوهشی

طرح‌ها و پایان‌نامه‌های ما طرح‌های پژوهشی هستند که شرکت‌های بیمه از ما می‌خواهند. در واقع کارفرما و سفارش دهنده طرح‌ها به ما بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه هستند و هرگاه در صنعت بیمه نیازی احساس کنند به ما سفارش می‌دهند.

در این زمینه 5 گروه آزمایشی وجود دارد: اموال و مسئولیت، عمومی، مطالعات، اشخاص و الکترونیک

این گروه‌های پژوهشی بسته به نوع نیازی که شرکت‌های بیمه و بیمه ‌مرکزی اعلام کنند طرح‌ها را انجام و نتیجه را اعلام می‌کنند.

 در سایت پژوهشکده بیمه فایل پی دی اف اطلاعات نتایج به دست آمده موجود و قابل دسترس است. همچنین تمامی اطلاعات مرتبط با با این طرح‌ها و اطلاع‌رسانی برای همایش‌ها و نشست‌ها نیز در سایت وجود دارد.

حمایت از دانشجوها

حمایت‌های دانشجویی ما به این صورت است که پروپوزال‌هایی که به تصویب دانشگاه‌ها می‌رسد مورد حمایت ما قرار می‌گیرند و همچنین پایان نامه‌هایی که دفاع از آنها تمام شده را برای بررسی به داور پژوهشکده ارایه می‌کنیم. اگر طرح‌های ارایه شده مورد تأیید داور باشد و طرح برای 5 گروه پژوهشکده بیمه قابل استفاده باشد، طرح را به کار می‌گیریم.

استقبال دانشجویان از این طرح چگونه بوده است؟

طرح مورد استقبال دانشجویان و افرادی که برای ارائه طرح‌های خود به ما مراجعه کردند قرار گرفت و همچنین با توجه به نشریات و مقالاتی که در سایت وجود دارد، کنجکاوی مردم نسبت به طرح بیشتر شد و همین موضوع باعث جذب افراد بیشتر به سمت طرح شده است.


این گفتگو در ویژه نامه الکترونیکی بورس، بانک و بیمه منتشر شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران